No SSO cookie

Angelo Medenghini ocupa locul secund în Raliul Suediei, la volanul unui Mitsubishi Lancer

voteaza
(0/ 0)
Angelo Medenghini ocupa locul secund în Raliul Suediei, la volanul unui Mitsubishi Lancer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nu mai puţin de 4 maşini Mitsubishi s-au situat în primele 6 poziţii ale Raliului Suediei, etapă ce contează pentru Campionatul mondial de Raliuri, Grupa N - rezervată modelelor de producţie.

 
 
[poza1s]Angelo Medeghini a reuşit a revenire spectaculoasă pe scena Campionatului Mondial de Raliuri, italianul reuşind să termine pe locul secund etapa inaugurală a Campionatului Mondial rezervat modelelor de Producţie. Tot la volanul unei maşini Mitsubishi Lancer Evolution, spaniolul Xavier Pons a terminat pe locul patru, fiind urmat de alţi doi coechipieri. Ultima zi a raliului a programat un total de şase probe speciale totalizând 89 de kilometri. Zăpada căzută în timpul nopţii şi vântul foarte puternic au reamintit competitorilor că evoluează în singura etapă de iarnă a campionatului. Alternanţa porţiunilor de gheaţă cu cele de macadam a dus la modificări sensibile de aderenţă, sporind dramatismul bătăliei pentru primele locuri. [poza2s]Angelo Medeghini n-a mai evoluat într-un raliu din 1998, italianul fiind conştient că are foarte multe de învăţat despre maşina sa, ca să nu mai vorbim de readaptarea la rigorile competiţiei. El a şi recunoscut că notiţele au trebuit să fie aduse la zi. Cu toate acestea, Medeghini a reuşit o evoluţie remarcabilă şi a terminat pe locul secund. ”Astăzi a fost o zi dificilă,“ spunea el la final. ”Schimbările de aderenţă au ridicat numeroase semne de întrebare. Dar cel mai important lucru este că am reuşit să terminăm şi sunt foarte bucuros pentru asta. Ştiu că în viitor putem fi şi mai rapizi.“ Xavier Pons şi-a demonstrat potenţialul prin câteva scratch-uri în clasamentul grupei N, locul patru fiind un rezultat remarcabil dacă avem în vedere accidentul suferit pe prima probă specială. [poza3s]”Raliul a început foarte rău pentru noi, aşa că acum nu pot decât să mă bucur pentru rezultat,“ spune Pons. ”Este un raliu dificil în care trebuie să evoluezi în permanenţă cu foarte mare atenţie. Data viitoare vom încerca să mergem şi mai bine.“ Competiţia s-a dovedit încurajatoare şi pentru Fumio Nutahara. În ciuda unei greşeli făcute în prima parte, japonezul a recuperat spectaculos şi a încheiat pe poziţia a cincea, în faţa lui Riccardo Errani, ultimul aflat şi el la volanul unui Lancer Evolution. Următoarea etapă din Campionatul Mondial rezervat modelelor de producţie va avea loc în Raliul Noii Zeelande, între 8 şi 10 aprilie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2674 :: 22.15MB