Fostul director de vânzări de la Porsche Inter Auto România spune că schimbarea nu este una definitivă și că va rămâne fidel industriei, dupa 10 ani de activitate în domeniu.
“Privesc acest moment ca un nou pas în dezvoltarea mea profesională. Sunt foarte mândru de ceea ce am reușit să realizez în timpul petrecut la Porsche România. Au fost 7 ani foarte frumoși, în care am învățat mult. De aceea consider că acum sunt 100% pregătit să încep o nouă etapă.”, spune Andrei Duică.
Duică spune despre el că este un om care a crescut în spiritul Porsche, unde, în cei șapte ani, a trecut de la poziția de consultant vânzări la cea de director de departament – la Audi vânzări, aducând numeroase beneficii pentru companie. Astfel, de la numire chiar și în anii de criză, a gestionat cifre de afaceri de peste 10 milioane euro/an. Printre strategiile adoptate se numără reorganizarea controlului financiar și a sistemului de motivare morală și financiară, optimizarea profitului prin scăderea costurilor, managementul prin obiective.
Poziția de director al departamentului Audi vânzări l-a adus pentru prima oară în poziția de trainer, în domeniul vânzărilor, în cadrul programului Porsche Inter Auto Trophy. Același post l-a determinat să dezvolte mai multe proiecte de climat organizațional/structură organizatorică, experiențe care se dovedesc a-i fi foarte utile în prezent.
Deși spune că formarea profesională la locul de muncă este cea mai importantă, Duică nu și-a neglijat nici studiile: astfel, după terminarea studiilor de licență în cadrul Academiei de Studii Economice București, a urmat și programul Asebuss – Executive Education – Basic Lead Development, precum si cursuri specifice de Consultanță Managerială, unde și-a consolidat cunoștințele de leadership, abilitățile de comunicare, negociere și management. Mai mult, de-a lungul carierei a participat la peste 20 de traininguri dedicate industriei.
În ceea ce privește noile sale planuri, Andrei Duică este discret, afirmând doar că rămâne în domeniu, încercând totodată să aducă ceva nou și inedit pe piața românească.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!