No SSO cookie

Analiza: Japonezii isi cauta noi piete de desfacere

voteaza
(0/ 0)
Analiza: Japonezii isi cauta noi piete de desfacere
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Scaderile ddin Japonia si SUA determina producatorii niponi sa se indrepte inspre China si India.

 
 

Batrana Japonie nu mai cumpara masini

Producatorii auto japonezi cauta noi piete de desfacere in urma scaderilor inregistrate in 2009. Piata auto din Japonia a scazut cu 9,3 procente in 2009, din cauza crizei economice mondiale dar si a particularitatilor specifice Japoniei. Media de varsta din Tara Soarelui Rasare este destul de inaintata, motiv pentru care producatorii trebuie sa-si gaseasca permanent piete de desfacere noi, care adera la produsele destinate in special tinerilor.
 

A fost odata un El Dorado numit America


O astfel de piata a fost pentru mai bine de doua decenii SUA, unde producatorii auto niponi inregistrau vanzari in crestere de la an la an. Insa, 2009 a adus o scadere masiva pe piata nord-americana, o scadere care s-a reflectat mai ales asupra vanzarilor jucatorilor din Asia, americanii preferand mai mult ca oricand in ultimii ani sa cumpere produse autohtone pentru a-si sprijini industria. Astfel, producatorii auto japonezi s-au vazut nevoiti sa accepte un minus de peste 21% la vanzarile din SUA. O noua piata de desfacere pentru japonezi va fi cea asiatica, reprezentata mai ales de China si India, unde s-au inregistrat cresteri de 45% respectiv 18,7%.

China si India, noile piete pentru japonezi

Producatorii auto japonezi se vad nevoiti sa investeasca si sa se extinda pe pietele aflate in expansiune, iar China si India sunt singurele oportunitati in acest moment.

Isuzu va incheia o colaborare la nivel local cu chinezii de la Qingling, scopul anuntat fiind ca in 2010 sa vanda 100.000 de unitati de camionete, vizand astfel o crestere de peste 100%.

Mitsubishi planuieste sa vanda camioane mici in India incepand cu a doua jumatate a anului si va deschide o facilitate de productie locala pana in 2012.

Honda raspunde cererii din ce in ce mai ridicate din China si va construi o noua fabrica care se va intinde pe un milion de metri patrati si va fi amplasata la doua 4 km de actuala fabrica a companiei nipone din Wuhan.

Nissan va incepe de anul acesta sa comercializeze pe piata din India primele modele de mici dimensiuni si planuieste sa faca din tara asiatica un cartier global al producerii proprii de automobile.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2479 :: 18.68MB