No SSO cookie

Am testat Skoda Octavia RS!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Skoda Octavia RS!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat, gratie dealerului Brady Auto, vechiul model Skoda RS diesel.

 
 

Skoda Octavia este o masina mai mult decat populara in Romania. Insa, Skoda mai poate oferi si acum surprize fanilor romani, mai ales daca vorbim de versiunile sport ale sedanului cehesc.

Motor 2.0 TDI 170 CP

Desi nu se poate lauda cu aceeasi prestanta ca in cazul motorizarii pe benzina, Skoda Octavia RS TDI ofera un propulsor cu caracter sportiv, un Turbodiesel de 2.0 litri si 170 cai putere. Propulsorul Turbo Direct Injection de 2.0, cu geometrie ajustabila are o putere maxima de 170 CP la 4200 rot/min. Ceea ce este genial la TDI-ul de pe Octavia RS este cuplul maxim impresionant de 350 Nm, disponibil de la 1800 rot/min. Acest lucru face ca o simpla apasare a pedalei de acceleratie sa dea o prima imagine despre calitatile sportive ale modelului din Cehia. Motorul diesel isi arata coltii cand vine vorba de consum. Cu o valoarea medie de 6.5 litri la 100 km, Octavia RS se poate lauda cu una dintre cele bune cifre din clasa sportivelor diesel.

Skoda Octavia RS

Nu va asteptati la o masina sport, in sensul pur al cuvantului, ci mai degraba la o masina sportiva. Octavia RS este un model care raspunde si altor criterii decat cele strict sport. Skoda Octavia RS nu impresioneaza la capitolul performante, nu impresioneaza in mod absolut, dar se remarca ca un sedan sprinten si puternic. Modelul Octavia RS se evidentiaza fata de parintele sau Octavia prin mai multa rigiditate, suspensii si frane sport, o garda la sol coborata cu 12 mm si o directia mult mai precisa, elemente esentiale care raspund unui stil de pilotaj agresiv.

Pret

Noul Skoda Octavia RS TDI este comercializat de Brady Auto la pretul de 20.068 de euro fara TVA, pretul total ajungand la 23.881 euro cu TVA. Octavia RS se poate impune cu atitudinea sa sportiva la un pret destul de avantajos pentru acest segment de automobile.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3894 :: 17.88MB