No SSO cookie

Am testat Renault Clio facelift!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Renault Clio facelift!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul Clio 3 facelift dotat cu motor de 1.4 litri pe benzina si 100 de cai putere.

 
 
Nu am testat un model dupa care intorci capul cand trece prin fata ta sau care are menirea sa-ti dea furnicaturi atunci cand turezi motorul, dar am testat un model care este una dintre cele mai normale optiuni pentru romanii care-si doresc o noua masina.

MOTOR

Propulsorul de 1.4 litri are menirea de a inchega ideea de modestie in care se inscrie vehiculul francez, fara sa impresioneze cu nimic, dar cu o atitudine care exprima corectitudine si inspira fiabilitate. Pentru a putea stoarce cei 100 de cai putere sunteti nevoiti sa apasati cu incredere pedala de acceleratie pana la 5.700 rot/min. Nici cuplu maxim nu este impresionant si nu este disponibil prea repede, momentul maxim de 127 Nm se petrece abia la 4.250 rot/min. Renault Clio este un model care 'concureaza' serios la categoria calitate-pret dar, iar motorul de 1.4 litri natural aspirat din care inginerii francezi au scos 100 de cai putere este poate cea mai frecventa optiune pentru cei care-si doresc o astfel de masina.

Am putea spune ca Renault Clio este o masina la care trebuie sa te gandesti cu buzunarul iar in aceste conditii nu poti sa nu te gandesti si la consum. In mod surprinzator, Clio facelift a dezamagit la acest capitol, pe o distanta de aproximativ 600 km, consumul mediu inregistrat s-a situat la valoarea de 9 litri la 100 km. Asta, in conditiile in care plaja de turatii s-a mentinut foarte sus la 4.500 – 5.000 rot/min, pentru a putea scoate cati mai multi cai posibili. O incercare mult mai cuminte de a conduce vehiculul francez ne-a plasat intr-o alta perspectiva, consumul inregistrat la 100 km fiind de circa 6.0 litri, fara sa ravnim la depasiri si la o viteza de circa 100 km/h.

FEELING
Se spune adesea ca nu conteaza in ce masina te afli atat timp cat te simti bine in ea. Acest feeling il putem gasi usor in cazul lui Clio facelift. Interiorul iti ofera o buna-dispozitie pe care doar francezii parca stiu sa o ofere. Clio facelift nu impresioneaza la motorizare, dar iti ofera un sentiment de normalitate, si se exprima extrem de corect la capitolul tinuta de drum.

Totusi, pentru o masina din clasa, Clio facelift se dovedeste incantatoare, avand in vedere ca accelereaza la 0 la 100 km/h in 11,3 secunde si are o viteza maxima de peste 180 km/h. Nu am incercat potentialul maxim al vehiculului, dar merita sa trecem in revista ca la 170 km/h, modelul Renault se aseza perfect la drum. Renault a impus noului Clio facelift ceva din atitudinea noului Megane.

DESIGN

Alegerea jocului de nuante gri-crem s-a dovedit inspirata deorece da habitaclului mai multa lumina si creeaza senzatia de spatiu. Din pacate, plansa de bord nu este animata indeajuns dar executia finisajelor si calitatea materialelor, judecand dupa clasa lui Clio, aduc un plus de confort. Spatiul interior este sufiecient, iar spatiile de dpozitare nu puteau fi o problema pe care sa i-o reprosezi marcii franceze.

PRET

Raportul calitate-pret este unul dintre cele mai bune existente acum pe piata auto. Noul Renault Clio facelift se poate achizitiona la 11.550 de euro cu TVA inclus, in versiunea 1.4 cu echipare de top. Pentru versiunea standard, echipata cu motorul de 1.2 litri pretul de pornire cu TVA inclus este de 8.990 euro.

Citeste aici drive-test-ul integral la noul Renault Clio facelift!

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6909 :: 22.2MB