No SSO cookie

Am testat Peugeot 308 1.6 HDi

voteaza
(0/ 0)
Am testat Peugeot 308 1.6 HDi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surpriza Peugeot 308, drive-test masini.ro

 
 
Masini.ro a avut in teste modelul Peugeot 308, gratie concesionarului autorizat Peugeot, Eurial Invest din Bucuresti.
Si da, Peugeot 308, cu echiparea Confort Pack si un motor de 1,6 litri HDi a fost o placuta surpriza.


Francezii au avut intotdeauna o apetenta in crearea unor masini cu design mai degraba futurist si revolutionar, decat supus cotidianului. Peugeot 308 nu face rabat de la acest stil, iar formele sale, in special botul masinii, trimit masina, ca linie a caroseriei, intr-o alta dimensiune.
Surprinzator de incapator si mai ales surprinzator de mare in exterior, desi privit in ansamblu, Peugeot 308 pare o masina de clasa mica, leul francez se alatura masinilor de clasa C. Ba mai mult, datorita celor 4,276 m lungime, se situeaza la limita superioara a segmentului.
Lansat oficial anul trecut, imediat dupa Salonul Auto de la Frankfurt, Peugeot 308 nu mai este o noutate in domeniu, insa fiecare clipa in care-l poti descoperi este o revelatie.

Peugeot 308, in varianta testata de masini.ro, adica Confort Pack, cu motorizare 1,6 HDi, este disponibil, cu livrare imediata.
PROMOTIA TVA PLATIT DE PEUGEOT, FACE CA ACEST MODEL SA COSTE ACUM DOAR 14.159 EURO.
Peugeot 308 poate fi obtinut la un pret de bun simt, ceea ce reflecta, din punctul meu de vedere, pe deplin, raportul calitate-pret. Nu trebuie omisa nici lunga lista de dotari pe care o puteti parcurge la capitolul DOTARI.

Nu ocoliti nici vasta galerie foto realizata cu ocazia testului.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5158 :: 17.87MB