No SSO cookie

Am testat Peugeot 308 1.6 HDi

voteaza
(0/ 0)
Am testat Peugeot 308 1.6 HDi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surpriza Peugeot 308, drive-test masini.ro

 
 
Masini.ro a avut in teste modelul Peugeot 308, gratie concesionarului autorizat Peugeot, Eurial Invest din Bucuresti.
Si da, Peugeot 308, cu echiparea Confort Pack si un motor de 1,6 litri HDi a fost o placuta surpriza.


Francezii au avut intotdeauna o apetenta in crearea unor masini cu design mai degraba futurist si revolutionar, decat supus cotidianului. Peugeot 308 nu face rabat de la acest stil, iar formele sale, in special botul masinii, trimit masina, ca linie a caroseriei, intr-o alta dimensiune.
Surprinzator de incapator si mai ales surprinzator de mare in exterior, desi privit in ansamblu, Peugeot 308 pare o masina de clasa mica, leul francez se alatura masinilor de clasa C. Ba mai mult, datorita celor 4,276 m lungime, se situeaza la limita superioara a segmentului.
Lansat oficial anul trecut, imediat dupa Salonul Auto de la Frankfurt, Peugeot 308 nu mai este o noutate in domeniu, insa fiecare clipa in care-l poti descoperi este o revelatie.

Peugeot 308, in varianta testata de masini.ro, adica Confort Pack, cu motorizare 1,6 HDi, este disponibil, cu livrare imediata.
PROMOTIA TVA PLATIT DE PEUGEOT, FACE CA ACEST MODEL SA COSTE ACUM DOAR 14.159 EURO.
Peugeot 308 poate fi obtinut la un pret de bun simt, ceea ce reflecta, din punctul meu de vedere, pe deplin, raportul calitate-pret. Nu trebuie omisa nici lunga lista de dotari pe care o puteti parcurge la capitolul DOTARI.

Nu ocoliti nici vasta galerie foto realizata cu ocazia testului.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5797 :: 17.87MB