No SSO cookie

Am testat Hyundai i30!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Hyundai i30!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai i30 dotat cu motorul 1.6 crdi 115 CP a facut obiectul unui drive-test realizat de Masini.ro.

 
 

Hyundai si Kia sunt doua marci coreene infratite. O afacere de familie care ne aminteste de vechile clanuri aristocratice. Mai precis, boss-ul Hyundai este tatal boss-ului Kia, dar nu despre asta este cazul sa vorbim acum. Cele doua marci au in comun mult mai multe lucruri care ne intereseaza in mod direct. Unul dintre cele mai evidente este legatura profunda existenta intre doua modele cu real succes in Europa: Hyundai i30 si Kia Cee'd.

 

Hyundai i30 este modelul care a consacrat nivelul tehnologic si calitativ la care a ajuns marca coreeana.
Piesa de rezistenta a modelului coreean este motorul disel de 1.6 litri si 115 cai putere, care ofera o senzatie interesanta la plecare de pe loc. Apasarea pedalei de acceleratie are menirea de a ridica nivelul adrenalinei, dar senzatia dispare repede, motorul culcandu-se cuminte la turatii mai mari. Cei 115 cai sunt suficienti pentru unitatea de 1.6 litri si pentru masa totala a vehiculului. Ceea ce impresioneaza este momentul maxim, de 255 Nm, realizabil la 2.000 rot/min. Cuplul ajuta foarte mult modelul capacitatea modelului i30 de a pleca ca din pusca, dar total cailor putere este disponibil abia la 4.000 rot/min.

 

 

Cand vorbesti despre design, poti fi mai mult sau mai putin subiect. Hyundai i30 nu este o capodopera in materie de design, dar se impune in fata fratelui de trust, Kia Cee'd cu linii mai indraznete si forme mai curajoase. Configurat ca un hatchback traditional, modelul lung de lung de 4.245 mm, lat de 1.775 mm si inalt de 1.480 mm, este inconfundabil in clasa sa printr-o serie de forme caracteristice. Ceea ce impresioneaza la modelul i30 sunt blocurile optice ovale si alungite si tinuta impozanta a spoilerului fata. Partea posterioara se remarca prin designul haionului si prin stopurile de lumini alungite pe inaltime si deosebit de mari pentru un hatchback. Linia generala se exprima prin aerodinamicitate.

 

 

Hyundai i30 cu motor de 1.6 litri si 115 cai putere are un pret de pornire, pentru varianta standard de 12. 602 euro cu TVA inclus. In functie de dotari, pretul modelului coreean cunoaste modificari. Cu acest pret, Hyundai i30 este un concurent mai mult decat puternic pe piata hatchback-urilor cu 5 usi in Romania.

 

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2692 :: 17.88MB