No SSO cookie

Am testat Honda Accord!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Honda Accord!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat Honda Accord echipat cu motorul 2.2 i-DTEC si 150 cai putere.

 
 

Honda a lansat anul trecut la Geneva noua generatie a modelului Accord, unul dintre cele mai atractive sedanuri de pe piata auto. Modelul nascut in 1976 poarta un nume care in japoneza exprima ideea unei intelegeri, comuniuni, intre om, societate si automobil. Noul model al marcii nipone a trezit din prima interesul iubitorilor de automobile si a impresionat concurenta prin oferta generoasa cu care se prezinta. Dotat cu o serie de tehnologii extrem de avansate, prevazut cu un design superb si cu motoare performante, Honda Accord tinde sa se plaseze pe piata ca un model premium, la un pret mult sub nivelul segementului sofisticat la care adera.  

 

Honda a lansat odata cu noul Accord un nou propulsor diesel. Denumit i-DTEC, noul diesel Honda are o greutate mai mica, dar pastreaza cilindreea de 2.2 litri a vechii generatii. Propulsorul dispune de ultima tehnologie de injectie multi-stage piezoelectrica si de o putere marita cu 10 cai, pana la totalul de 150, disponibili la 4000 rot/min. Cuplul maxim este situat in jurul valorii de 350 Nm, fiind realizabil jos, la 2000 rot/min.

 

Honda Accord este o masina care iti ofera maximul la capitolul feeling. Dragoste la prima vedere cu sedanul nipon. Din momentul in care intri in contact cu modelul japonez ramai fascinat si incantat peste masura. Cu o pozitie la volan foarte joasa, cu materialele si finisajele de o calitate specifica greiilor segmentului premium, cum ar fi BMW sau Mercedes, cu un design agresiv, dar elegant, si un motor elastic, bine gandit si performant, Honda Accord ofera cam tot ceea ce doresti de la o masina. Japonezii si-au pastrat asii la urma. Doua chestiuni esentiale contureaza imaginea Accord-ului: fiabilitatea, recunoscuta la nivel mondial pentru modelele marcii nipone, si multitudinea de tehnologii de siguranta.

 

Pe langa obisnuitele dotari de siguranta, Honda a pregatit mai mult decat ar fi visat cineva. Honda a trasat o serie de sisteme care doar la enumerare dau senzatia de siguranta si incredere. Incepem cu servodirectia cu asistare variabila, disponibila standard pentru toate modelele.  Noul Accord masoara o lungime de 4.665 mm, o latime de 1.760 mm si o inaltime de 1.445 mm. Designul aerodinamic, cu pasajele rotilor pronuntate, confera modelului Accord un aspect puternic. Spoilerul fata, dominat de liniile agresive si prizele de aer marite, aduc o imagine virulenta, oricand gata de atac.

 

Noul Honda Accord pleaca de la 17.890 de euro fara TVA. Pentru modelul testat de Masini.ro, Accord 2.2 AT Diesel Executive, pretul creste serios si ajunge pana la 31.380 euro, fara TVA. Poate sa para in pret consistent, dar trebuie sa luam in calcul faptul ca vorbim de o masina care se inscrie fara probleme pe segmentul automobilelor premium. In aceste conditii, pretul trebuie tratat in relatie cu concurenta si nu in termeni absoluti. Verdictul Masini.ro este ca Honda Accord, in versiunea de echipare 2.2 AT Diesel Executive cu 150 de cai putere, este un model care-si merita pana la ultimul banut.

 

Iata imagini video cu Honda Accord!

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6746 :: 22.21MB