No SSO cookie

Am testat Honda Accord!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Honda Accord!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat Honda Accord echipat cu motorul 2.2 i-DTEC si 150 cai putere.

 
 

Honda a lansat anul trecut la Geneva noua generatie a modelului Accord, unul dintre cele mai atractive sedanuri de pe piata auto. Modelul nascut in 1976 poarta un nume care in japoneza exprima ideea unei intelegeri, comuniuni, intre om, societate si automobil. Noul model al marcii nipone a trezit din prima interesul iubitorilor de automobile si a impresionat concurenta prin oferta generoasa cu care se prezinta. Dotat cu o serie de tehnologii extrem de avansate, prevazut cu un design superb si cu motoare performante, Honda Accord tinde sa se plaseze pe piata ca un model premium, la un pret mult sub nivelul segementului sofisticat la care adera.  

 

Honda a lansat odata cu noul Accord un nou propulsor diesel. Denumit i-DTEC, noul diesel Honda are o greutate mai mica, dar pastreaza cilindreea de 2.2 litri a vechii generatii. Propulsorul dispune de ultima tehnologie de injectie multi-stage piezoelectrica si de o putere marita cu 10 cai, pana la totalul de 150, disponibili la 4000 rot/min. Cuplul maxim este situat in jurul valorii de 350 Nm, fiind realizabil jos, la 2000 rot/min.

 

Honda Accord este o masina care iti ofera maximul la capitolul feeling. Dragoste la prima vedere cu sedanul nipon. Din momentul in care intri in contact cu modelul japonez ramai fascinat si incantat peste masura. Cu o pozitie la volan foarte joasa, cu materialele si finisajele de o calitate specifica greiilor segmentului premium, cum ar fi BMW sau Mercedes, cu un design agresiv, dar elegant, si un motor elastic, bine gandit si performant, Honda Accord ofera cam tot ceea ce doresti de la o masina. Japonezii si-au pastrat asii la urma. Doua chestiuni esentiale contureaza imaginea Accord-ului: fiabilitatea, recunoscuta la nivel mondial pentru modelele marcii nipone, si multitudinea de tehnologii de siguranta.

 

Pe langa obisnuitele dotari de siguranta, Honda a pregatit mai mult decat ar fi visat cineva. Honda a trasat o serie de sisteme care doar la enumerare dau senzatia de siguranta si incredere. Incepem cu servodirectia cu asistare variabila, disponibila standard pentru toate modelele.  Noul Accord masoara o lungime de 4.665 mm, o latime de 1.760 mm si o inaltime de 1.445 mm. Designul aerodinamic, cu pasajele rotilor pronuntate, confera modelului Accord un aspect puternic. Spoilerul fata, dominat de liniile agresive si prizele de aer marite, aduc o imagine virulenta, oricand gata de atac.

 

Noul Honda Accord pleaca de la 17.890 de euro fara TVA. Pentru modelul testat de Masini.ro, Accord 2.2 AT Diesel Executive, pretul creste serios si ajunge pana la 31.380 euro, fara TVA. Poate sa para in pret consistent, dar trebuie sa luam in calcul faptul ca vorbim de o masina care se inscrie fara probleme pe segmentul automobilelor premium. In aceste conditii, pretul trebuie tratat in relatie cu concurenta si nu in termeni absoluti. Verdictul Masini.ro este ca Honda Accord, in versiunea de echipare 2.2 AT Diesel Executive cu 150 de cai putere, este un model care-si merita pana la ultimul banut.

 

Iata imagini video cu Honda Accord!

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1432 :: 22.16MB