No SSO cookie

Am testat Fiat Linea 1.4 T-Jet Emotion

voteaza
(0/ 0)
Am testat Fiat Linea 1.4 T-Jet Emotion
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Muzica s-a schimbat! Fiat Linea drive test masini.ro

 
 

La Fiat Linea, ca si la la colegele ei de generatie produse de fabricantul italian, se face simtit clar mesajul promotional care le-a insotit inca de la lansare: "Muzica s-a schimbat!". AutoItalia Romania ne-a ajutat sa intelegem aceste aspecte si ne-a pus la dispozitie modelul testat: Emotion.
Fiat Linea surprinde prin supletea si finetea liniilor caroseriei, prin aerodinamicitatea caroseriei sedan prin confortul si spatiul generos oferit de habitaclu, prin finetea finisajelor, dar nu in ultim rand, surprinde genialul motor T-Jet de numai 1400 cmc care dezvolta 120 CP!



Motorul T-JET turbo pe benzina ofera o putere de 120 CP si performante extraordinare, consum scazut si viata lunga. Cuplul de 206 Nm este disponibil la numai 1750 rpm, datorita sistemului turbo. Acceleratia 0-100 km/h se realizeaza in numai 9 secunde iar viteza maxima este de 200 km/h.


Senzatia din interior este aceea de masina extrem de prietenoasa. Cu un mare plus la siguranta. In Fiat Linea te simti atat stapan pe tine cat si pe destin.
Totodata Linea este o masina extrem de sigura, ca tinuta de drum. La o franare mai violenta, masina ramane paralela cu pamantul, fara tendinta de a o lua pe aratura.
Nefiind totusi o masina sportiva, Linea ramane o masina de familie care se adreseaza celor care au asteptat o masina cu design italian inconfundabil.

Cel mai bun exemplu de design Italian cu linii estetice si design elegant. Eleganta, originala, impresionanta, Linea trece pe strada discret, dar nu ramane neobservata.
Fara a avea un design ostentativ, este o masina care-ti ramane pe retina o buna perioada de timp dupa ce ai trecut de ea.

Si mai e si lunga lista de dotari...


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de dan_mark65

Mare atentie daca cumparati Fiat Linea ! Eu am Linea , cu trei casete de directie defecte in 75000 km !!! Am mai schimbat amortizoarele pe fata , amortizoarele pe spate , flansele cu rulmenti de la amortizoare fata de doua ori , bieleta anti-ruliu dreapta de patru ori , stanga de trei ori , bara stabilizatoare o data. Pe la aripile interioare fata , cand ploua , mizeria e aruncata spre motor. Tot ce am scris pot demonstra cu acte chiar de la service Fiat. Ce parere aveti ?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3633 :: 17.79MB