No SSO cookie

Am testat Citroen C-Crosser!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Citroen C-Crosser!
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen C-Crosser este primul SUV al marcii franceze. Masini.ro a testat versiunea cu motor de 2.2 litri HDi si 160 CP.

 
 
Citroen C-Crosser este primul SUV al marcii franceze. Povestea muschetarului Citroen incepe din Japonia, locul de bastina al marcii Mitsubishi. Ca sa fim mai exacti, trebuie sa spunem ca Mitsubishi a imprumutat platforma SUV-ului Outlander catre Peugeout -Citroen si asa au luat nastere primele SUV-uri franceze: Citroen C-Crosser si Peugeot 4007. Masini.ro a testat modelul Citroen C-Crosser prevazut cu motor de 2.2 litri HDi si 160 cai putere. Chiar daca mostenirea nipona a lui C-Crosser atarna foarte greu, primul SUV Citroen se poate lauda cu un look si caracteristici specifice francezilor. 

 

 

Motor 2.2 HDi

 

Sub capota SUV-ului Citroen am intalnit un motor diesel de 2.2 litri, 160 cai putere si un cuplu de 380 Nm. Nu ascundem nimanui faptul ca ne-am indragostit din prima secunda de propulsorul modelului francez. Cu un cuplu de 380 Nm, disponibil foarte jos, la 2000 rot/min, nu mai este o surpriza pentru cunoscatori cat de capabil poate fi modelul Citroen. Am avut la dispozitie un motor extrem de elastic cu 160 de cai putere.

 

 

Tinuta si performantele lui Citroen C-Crosser

 

Indraznesc sa spun ca pachetul motor-cutie este plusul numarul unu al SUV-ului Citroen, peste combinatia design-confort interior. O cutie cu sase trepte, extrem de bine etajata, raspunde perfect solicitarilor celui aflat la volan. O situatie mai deosebita a SUV-ului Citroen este adoptarea modulului de rulare: 4WD sau 2WD. Daca vreti sa vedeti cum este sa controlezi o bruta de SUV, cu toti caii pe puntea fata va recomand modulul 2WD. Castigati foarte mult la capitolul adrenalina, dar pierdeti la capitolul stabilitate.

 

 

Design Citroen C-Crosser

Modelul este gandit din punct de vedere stilistic ca un vehicul ferm, cu linii drepte, cu forme serioase. Designul sofisticat transforma C-Crosser-ul intr-un autovehicul elegant, care exprima putere si vitalitate. La interior, C-Crosser socheaza din prima. Cand am urcat in SUV-ul francezilor m-am sismtit instant ca intr-un Mitsubishi si nu am regasit acel habitaclu atat de placut al marcii franceze. Luxul nu lipseste la bordul lui C-Crosser. Volanul si schimbatorul sunt imbracate in piele, tapiteria este de cea mai buina calitate, la fel si plasticul utilizat de marca franceza. Din acest punct de vedere nu trebuie sa va asteptati la surprize, Citroen si-a respectat statutul realizand cele mai bune finisaje.

 

Cat costa SUV-ul Citroen?

Citroen C-Crosser are un pret de pornire de la 27.111 de euro pentru versiunea de baza. Pachetul Exclussive si motorul diesel 2.2 HDi ridica stacheta. Vorbim de un pret, cu TVA, de 32.611 de euro, un pret corect avand in vedere oferta muschetarului francez. 

 

Robert Gherghe


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

O masina superba. Merita toti banii.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0312 :: 22.21MB