Sub capota SUV-ului Citroen am intalnit un motor diesel de 2.2 litri, 160 cai putere si un cuplu de 380 Nm. Nu ascundem nimanui faptul ca ne-am indragostit din prima secunda de propulsorul modelului francez. Cu un cuplu de 380 Nm, disponibil foarte jos, la 2000 rot/min, nu mai este o surpriza pentru cunoscatori cat de capabil poate fi modelul Citroen. Am avut la dispozitie un motor extrem de elastic cu 160 de cai putere.
Indraznesc sa spun ca pachetul motor-cutie este plusul numarul unu al SUV-ului Citroen, peste combinatia design-confort interior. O cutie cu sase trepte, extrem de bine etajata, raspunde perfect solicitarilor celui aflat la volan. O situatie mai deosebita a SUV-ului Citroen este adoptarea modulului de rulare: 4WD sau 2WD. Daca vreti sa vedeti cum este sa controlezi o bruta de SUV, cu toti caii pe puntea fata va recomand modulul 2WD. Castigati foarte mult la capitolul adrenalina, dar pierdeti la capitolul stabilitate.
Modelul este gandit din punct de vedere stilistic ca un vehicul ferm, cu linii drepte, cu forme serioase. Designul sofisticat transforma C-Crosser-ul intr-un autovehicul elegant, care exprima putere si vitalitate. La interior, C-Crosser socheaza din prima. Cand am urcat in SUV-ul francezilor m-am sismtit instant ca intr-un Mitsubishi si nu am regasit acel habitaclu atat de placut al marcii franceze. Luxul nu lipseste la bordul lui C-Crosser. Volanul si schimbatorul sunt imbracate in piele, tapiteria este de cea mai buina calitate, la fel si plasticul utilizat de marca franceza. Din acest punct de vedere nu trebuie sa va asteptati la surprize, Citroen si-a respectat statutul realizand cele mai bune finisaje.
Citroen C-Crosser are un pret de pornire de la 27.111 de euro pentru versiunea de baza. Pachetul Exclussive si motorul diesel 2.2 HDi ridica stacheta. Vorbim de un pret, cu TVA, de 32.611 de euro, un pret corect avand in vedere oferta muschetarului francez.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 26 April 2009 13:39
O masina superba. Merita toti banii.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!