No SSO cookie

Alpina vine la Geneva!

voteaza
(0/ 0)
Alpina vine la Geneva!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alpina va prezenta la salonul auto de la Geneva modele B6 GT3 si B7!

 
 
Firma favorita de tuning a fanilor BMW dupa divizia de casa M e cu siguranta Alpina. Alpina ofera o competitie solida seriei M, fiind o alternativa veritabila pentru cunoscatorii adevarati. Acum Alpina are stiri noi legat de salonul auto de la Geneva. Primul cavaler nou in gama Alpina e versiunea lor modificata a seriei 7 de la BMW si e denumit B7. B7 are un motor ce dezvolta 500 CP din un motor V8 de 4.4 litri supra alimentat centrifugal. Momentan insa nu au aparut poze cu acest nou model. Al doilea cavaler e masina de curse B6 GT3 cu care firma s-a intors la sporturile cu motor dupa o pauza de doua decenii. B6 GT3 e bazat pe modelul B6 S si vine cu un motor V8 de 4.4 litri supra alimentat ce dezvolta 530 CP si un cuplu motor maxim de 535 NM. Acest model totusi a mai fost prezentat anteior, asa ca nu va fi chiar un debut. BMW e atat de satisfacut de munca lor incat ei chiar vand masinile realizate de Alpina in propriile lor reprezentante, asta ca sa nu mentionam faptul ca aceste modele sunt construite direct de pe linia de asamblare a BMW. Tot acest cumul de factori face ca Alpina sa fie una din cele mai de succes companii din acest sector.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3083 :: 17.86MB