Grupul Fiat a dezvaluit planurile de a produce un nou motor in patru cilindri pe benzina cu injectie directa turbo pentru Alfa Romeo la uzina FMA din Pratola Serra la inceputul anului 2013.
Compania italiana a declarat ca motopropulsorul din aluminiu are o cilindree de 1,8 litri si va beneficia de tehnologii avansate cum ar fi un sistem de injectie directa pe benzina de 200 bari si un turbocompresor cu randament ridicat. Acesta va fi oferit in numeroase variante, dintre care cea mai puternica va dezvolta 300 CP.
Grupul Fiat nu a dat detalii despre modelele programate pentru a primi noul motor, dar a spus ca acesta a fost conceput pentru utilizarea atat transversal cat si longitudinal si ca va fi conform cu standardele de emisii viitoare atat in Europa (euro 6) cat si in SUA (Tier 2 Bin 5).
"Acesta este un pas extrem de important pentru Alfa Romeo si vom continua pentru a repozitiona brandul nostru si a-l pregati pentru distributie globala. Statele Unite ale Americii raman obiectivul nostru principal si ne pregatim pentru o introducere acolo in 2013 a modelelor noastre", a declarat Harald J. Wester, Fiat Chief Technology Officer si sef al Alfa Romeo si Maserati Brands.
"Dedicarea de resurse la nivel de Grup, pentru a dezvolta solutii specifice de propulsie pentru nevoile specifice ale Alfa Romeo, este o reflectare a increderii pe care o acordam introducerii acestui brand. Acesta este un prim pas dintr-o serie de initiative care urmeaza sa fie puse in aplicare in viitorul apropiat, care vor reconecta Alfa Romeo la radacinile sale istorice, ca un brand italian de masini sport premium", a adaugat el.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!