No SSO cookie

Al doilea Showroom BMW M

voteaza
(0/ 0)
Al doilea Showroom BMW M
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW isi deschide al doilea  showroom  Exclusiv M in St Petersburg, Rusia

 
 

Initial creat pentru a se ocupa de  programul de curse a BMW la inceputul anilor 1970, divizia M a firmei bavareze a crescut exponential de-a lungul anilor si este acum responsabila pentru dezvoltarea modelelor de inalta performanta precum M3 si M6.

Succesul avut a facut ca firma firma germana  sa inceapa deschiderea de showroom-uri exclusiv pentru gama de vehicule M, in intreaga lume.

Primul Showroom dedicat BMW M a fost deschis in Singapore, in vara anului 2010.

Acum, BMW a deschis al doilea showroom M, in Sankt-Petersburg, care este al doilea mare oras din Rusia, dupa Moscova, cu o populatie de 4,8 milioane de locuitori, si a sasea cea mai mare piata pentru automobilele din gama M.

In timpul ceremoniei de deschidere a showroom-ului, care poarta numele de "Parc M", Managerul Alexander Bystrov a spus: "Locatia noastra este situata intr-un cartier de afaceri din Sankt-Petersburg, unde oamenii de afaceri tineri si moderni locuiesc si lucreaza. Pentru ei viteza, puterea si prestigiul sunt importante la o masina. Veti gasi toate acestea si multe altele in produsele unice ale BMW M."

Potrivit firmei germane, cel mai popular model BMW M in Rusia este  X6M.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6794 :: 17.87MB