No SSO cookie

Aerul, autostrada de maine ?

voteaza
(0/ 0)
Aerul, autostrada de maine ?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ne-am putea trezi oare odata cu autostrade lipsite de asfalt, lipsite de trafic, semafoare, semne? Woody Norris si NASA zic ca raspunsul e da!

 
 
V-ati imaginat vreodata ziua in care sa puteti decola cu masina dumneavoastra, evitand strazile congestionate si murdare cu care ne chinuim zi de zi? Acea zi ar putea sosi mult mai curand decat anticipeaza multi... Primul pas a fost facut de insasi NASA, cu lansarea sistemului virtual "Autostrada aeriana", permitand utilizatorilor sa zboare in orice loc din lume, oricand doresc, chiar din propriul automobil! Si vestile bune nu se opresc aici, chiar acum existand persoane in lume care vor sa transforme visul "masinii zburatoare" in realitate! Astfel, corespondentul CBS, Bob Simon a "interceptat" unul din acesti "pioneri", Woody Norris detinatorul premiului Lemelson-Mit, acordat pentru munca sa de-o viata ca inventator, culminand cu "capodopera" sa, Aero-Scuterul, proiectul inovator care reprezinta un hibrid functional dintre o masian de strada si o aeronava. Bob Simon a avut prilejul la o demonstratie desfasuarata pe un deal in afara orasului San Diego, unde a putut admira performantele remarcabile ale masinariei, precum finetea miscarilor si precizia comenzilor. Va intrebati probabil de performantele acestui vehicul minune. Conform inventatorului sau, aparatul poate mentine o viteza de aproape 90 km/h pentru mai bine de 2 ore la o altitudine de peste 3000 de metri. In ceea ce priveste accesibilitatea, inventantatorul e optimist in legatura cu proiectul sau , preconizand ca va fi lansat pe piata la sfarsitul anului la un pret de 50.000 de dolari, si spune el va fi mai accesibil decat isi imagineaza majoritatea, deoarece daca aparatul este folosit la sub 120 de metri nu necesita licenta de zbor. Desi au existat concepte similare in trecut, principala problema s-a dovedit a fi ineficienta si pretul prea ridicat, cum s-a dovedit a fi proiectul lui Molt Taylor din 1956, a carui cost de operare il facea inadecvat utilizarii in masa. In concluzie, desi un proiect promitator si interesant, sa speram ca nu va ajunge pe o pagina uitata a istoriei ca nenumarate propotipuri din deceniile trecute...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2241 :: 18.68MB