No SSO cookie

ADVERTISING: Orientari europene în publicitatea TV

voteaza
(0/ 0)
ADVERTISING: Orientari europene în publicitatea TV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota, Renault şi alte companii producătoare de autovehicule preferă să finanţeze diferite emisiuni TV, nu doar să le sponsorizeze, în defavoarea difuzării de clipuri publicitare, se arată în just-auto.com

 
 
Cele două mărci menţionate sunt printre iniţiatorii acestui gen de publicitate, opinia oficialilor celor două mărci fiind că se preferă acest tip de promovare în această societate bombardată cu prea multe reclame pe majoritatea canalelor de televiziune. [poza1s]Cu toate că este un mod netradiţional de promovare, finanţarea şi sponsorizarea programelor difuzate pe TV se face cel mai des prin plătirea realizatorilor de programe ca să folosească produsele în cadrul emisiunilor. Astfel, în mai multe emisiuni sau chiar filme, caracterele filmate conduc maşini specifice. Cu toate acestea, acest gen de publicitate nu este permis în mai multe state europene. Acest tip de emisiuni finanţate presupune o întâlnire prealabilă între marketingul companiei şi producătorul programului pentru a se stabili clauzele şi a se găsi oportunităţile de scenariu în care se prezintă produsul, totul desfăşurându-se înaintea filmărilor. Principiul pe care se bazează aceste emisiuni constă în faptul că produsul nu depinde de controlul editorial, el face parte din cadru, şi reflectă puternic imaginea celui promovat. Un avantaj major îl constituie faptul că producătorul beneficiază de un mediu media în care privitorul programului nu este nevoit să schimbe programul, ca de multe ori în cazul spoturilor de reclamă tradiţionale, iar publicitatea se face mascat, de multe ori la adăpostul cerinţelor financiare ale canalului de televiziune care difuzează emisiunea. Ca exemplu, Renault este unul dintre primii advertiser-i care au finanţat un proiect de program difuzat pe trei canale TV. Seria s-a intitulat "Scenic Days Out" şi a constat în 16 filmuleţe de două minute în care sunt prezentate mai multe obiective turistice pe care o familie le poate vizita într-o singură zi de mers cu maşina. Nimeni nu a avut nimic împotriva faptului că în aceste clipuri a fost folosit un automobil Renault, iar faptul că numele modelului a apărut în titlul programului a fost creditat ca parte a unui program de sponsorizare din partea Renault. [poza2s]Mai multe societăţi de media care lucrează cu diferite companii concurente firmei franceze au protestat împotriva programului "Scenic Days Out", însă nu au avut succes atât timp cât Renault a integrat acest program cu o campanie publicitară reală în reviste şi cu spoturi convenţionale pe televiziune. Un alt program, ajuns deja clasic, este "Toyota World of Wildlife", lansat în Europa în urmă cu 6 ani, şi ajungând în prezent să fie vizibil în 130 de ţări. Toyota finanţează total realizarea acestei emisiuni de jumătate de oră, şi o oferă companiei de difuzare fără nici un cost, în schimbul difuzării ei şi a unui număr limitat de spoturi Toyota în timpul programului. În plus, difuzatorul mai poate vinde spaţiu de reclamă, atât timp cât nu este vorba despre o marcă concurentă.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2136 :: 17.82MB