No SSO cookie

ADVERTISING: Orientari europene în publicitatea TV

voteaza
(0/ 0)
ADVERTISING: Orientari europene în publicitatea TV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota, Renault şi alte companii producătoare de autovehicule preferă să finanţeze diferite emisiuni TV, nu doar să le sponsorizeze, în defavoarea difuzării de clipuri publicitare, se arată în just-auto.com

 
 
Cele două mărci menţionate sunt printre iniţiatorii acestui gen de publicitate, opinia oficialilor celor două mărci fiind că se preferă acest tip de promovare în această societate bombardată cu prea multe reclame pe majoritatea canalelor de televiziune. [poza1s]Cu toate că este un mod netradiţional de promovare, finanţarea şi sponsorizarea programelor difuzate pe TV se face cel mai des prin plătirea realizatorilor de programe ca să folosească produsele în cadrul emisiunilor. Astfel, în mai multe emisiuni sau chiar filme, caracterele filmate conduc maşini specifice. Cu toate acestea, acest gen de publicitate nu este permis în mai multe state europene. Acest tip de emisiuni finanţate presupune o întâlnire prealabilă între marketingul companiei şi producătorul programului pentru a se stabili clauzele şi a se găsi oportunităţile de scenariu în care se prezintă produsul, totul desfăşurându-se înaintea filmărilor. Principiul pe care se bazează aceste emisiuni constă în faptul că produsul nu depinde de controlul editorial, el face parte din cadru, şi reflectă puternic imaginea celui promovat. Un avantaj major îl constituie faptul că producătorul beneficiază de un mediu media în care privitorul programului nu este nevoit să schimbe programul, ca de multe ori în cazul spoturilor de reclamă tradiţionale, iar publicitatea se face mascat, de multe ori la adăpostul cerinţelor financiare ale canalului de televiziune care difuzează emisiunea. Ca exemplu, Renault este unul dintre primii advertiser-i care au finanţat un proiect de program difuzat pe trei canale TV. Seria s-a intitulat "Scenic Days Out" şi a constat în 16 filmuleţe de două minute în care sunt prezentate mai multe obiective turistice pe care o familie le poate vizita într-o singură zi de mers cu maşina. Nimeni nu a avut nimic împotriva faptului că în aceste clipuri a fost folosit un automobil Renault, iar faptul că numele modelului a apărut în titlul programului a fost creditat ca parte a unui program de sponsorizare din partea Renault. [poza2s]Mai multe societăţi de media care lucrează cu diferite companii concurente firmei franceze au protestat împotriva programului "Scenic Days Out", însă nu au avut succes atât timp cât Renault a integrat acest program cu o campanie publicitară reală în reviste şi cu spoturi convenţionale pe televiziune. Un alt program, ajuns deja clasic, este "Toyota World of Wildlife", lansat în Europa în urmă cu 6 ani, şi ajungând în prezent să fie vizibil în 130 de ţări. Toyota finanţează total realizarea acestei emisiuni de jumătate de oră, şi o oferă companiei de difuzare fără nici un cost, în schimbul difuzării ei şi a unui număr limitat de spoturi Toyota în timpul programului. În plus, difuzatorul mai poate vinde spaţiu de reclamă, atât timp cât nu este vorba despre o marcă concurentă.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2283 :: 22.15MB