No SSO cookie

Adio penelor de cauciuc!

voteaza
(0/ 0)
Adio penelor de cauciuc!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform firmei germane Continental, noua lor inventie ar putea reprezenta o veritabila apocalipsa pentru pleiada de vulcanizari existente azi...

 
 
Care este "temuta" inventie? Raspunsul ia forma lui ContiSeal, anvelopa auto-regeneratoare. Tehnologia inovatoare, care reprezinta o premiera pentru masinile de serie, consta in captusirea pe dinterior al anvelopei cu un strat vascos care acopera imediat orice orificiu creat la strapungerea anvelopei si poate chiar acoperi etans un orificiu cu diametrul de pana la 5 mm dupa inlaturarea obiectului penetrant. De asemenea Continental precizeaza ca avntajul fata de anvelopele "rigide" il reprezinta flexibilitatea produsului, la propriu cat si la figurat, fiind usor adaptabil unei game largi de roti. Temerea insa exprimata de catre comunitatea auto este faptul ca soferii ar putea coduce cu anvelope puternic slabite fara a avea acest lucru la cunostinta, din lipsa unei alarme de presiune in cazul penetrarii suprafetei exterioare. In final, desi cu neajunsuri, noua inventie ar putea scuti un numar considerabil de soferi bataile de cap asociate unei pene de cauciuc, o problema in minus pentru soselele de maine...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2374 :: 17.86MB