No SSO cookie

ADEVARUL: Din 2005, examenul pentru permisul auto va fi auto mai greu

voteaza
(0/ 0)
ADEVARUL: Din 2005, examenul pentru permisul auto va fi auto mai greu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând cu anul 2005, examinarile pentru obţinerea permisului de conducere auto nu vor mai fi efectuate de Poliţia Rutieră, ci de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculari a Vehiculelor, informează cotidianul Adevărul.

 
 
[poza1s]Miercuri, intr-o conferinta de presa, comisarul-sef Mihai Stancu, seful Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculari a Vehiculelor, a declarat ca aceasta atributie va fi preluata de institutia pe care o conduce, o data cu politistii care sunt specializati in acest domeniu. In plus, vor fi modificate si sistemele de examinare. Astfel, proba teoretica va deveni mai usoara, eliminandu-se intrebarile-capcana, motiv de depunctare frecventa a candidatilor de pana acum. "Examenul de conducere trebuie promovat de orice om cu pregatire medie, nu e examen de licenta", a declarat Stancu. In schimb, proba practica va fi mult mai complexa si va contine patru randuri de testare. Candidatul va parcurge, pe rand, trasee in zonele aglomerate ale orasului, pe timp de noapte, in afara orasului (pe drumuri nationale), si va da si o proba de indemanare. In ceea ce priveste activitatea scolilor de soferi, comisarul-sef Stancu a spus ca se fac demersuri pentru ca activitatea acestora, precum si cea a instructorilor auto sa fie autorizata de politie, si nu de Ministerul Transporturilor, asa cum se face in prezent. "Multe accidente se produc din cauza ca soferii nu sunt bine pregatiti", a explicat Stancu, precizand ca, actualele chestionare folosite la examene sunt vechi de peste 20 de ani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1886 :: 17.84MB