Saptamana trecuta, la Salonul Auto de la Tokyo nu a fost chiar totul roz. Unora li s-au intamplat lucruri rele, cum ar soferului unui Lexus IS-F.
Acestuia i s-a blocat volanul si pedala de acceleratie. Cel putin asa se spune, iar alta explicatie nu gasim. Nici macar nu a apucat sa faca vreo demonstratie cu masina.
Daca se va dovedi ca este vina lui, soferul nostru nu va mai iesi in public o perioada. Dar probabil ca nu a fost vina lui, daca i s-a blocat directia si acceleratia atunci e vina mecanicilor.
Oricum, masina e facuta praf pe dedesupt, dar important e ca nu este nici un om ranit. Masina se repara.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!