No SSO cookie

Academia Nationala de Stiinte din SUA repara imaginea Toyota

voteaza
(0/ 0)
Academia Nationala de Stiinte din SUA repara imaginea Toyota
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Riscul de a muri ca pieton pe strada e de 19 ori mai mare decat intr-o Toyota supusa masivului recall privind pedala de acceleratie care se blocheaza.

 
 
La cererea Departamentului National al Transporturilor din SUA,  Academia Nationala de Stiinte a investigat separat riscurile la care s-ar supune soferii unui vehicul Toyota supus recall-ului masiv din acest an, care a generat un intreg scandal, de nivel mondial.


Potrivit declaratiilor lui Paul Fishbeck, profesor de stiinte sociale si decizionale, inginerie, si politici publice, la Universitatea Carnegie Mellon, riscul de a muri intr-un accident de masina este de 1,05 decese/100 milioane de mile parcurse.
luand in calcul cele 2,3 milioane de vehicule Toyota care au fost rechemate pentru problema pedalei de acceleratie caree se bloca, prof. Fishbeck a estimat ca riscul creste la o valoare de 1,07 decese/100 milioane de mile parcurse, chiar daca toate cele 2,3 milioane de masini Toyota ar ramane nereparate.


Cu alte cuvinte, sau mai degraba in alte cifre, s-ar inregistra cu 6 decese mai mult pe an, sau 1 deces intr-o Toyota din categoria mai sus amintita, la 5 miliarde de mile parcurse.


Mai departe, prof. Fishbeck a declarat: "Daca parcurgi jumatate de mila intr-o canoe, te supui unui risc mortal echivalent unei sanse de 2 la un milion. Daca mergi pe jos 10 mile, e cam acelasi lucru. Mila dupa mila, riscul de a muri in timp ce mergi pe jos, de-a lungul drumului, este de 19 ori mai ridcat decat acela la care te-ai supune in timpul conducerii unei Toyota din categoria respectiva."


Cu toate acestea, Toyota a dat publicitatii un comunicat potrivit caruia a reparat mai mult de cinci milioane de vehicule proprii, la care au fost raportate trei defectiuni diferite.


Corvin (Cristian Szlvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2758 :: 22.19MB