No SSO cookie

Abarth ar putea realiza propriul sau roadster

voteaza
(0/ 0)
Abarth ar putea realiza propriul sau roadster
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Abarth, care preia si prelucreaza cu precadere modelele Fiat, ar putea realiza un vehicul propriu, realizat 100%, fara colaborari externe.

 
 
Informatile potrivit carora Abarth intentioneaza sa produca un model sport propriu apar fara incetare de cand Fiat a relansat brandul. Zvonurile s-au intensificat in ultima vreme, sugerand fie un parteneriat cu Lotus, fie cu KTM, in vederea realizarii unui roadster de clasa medie. Insa ultimele informatii acrediteaza ideea unui vehicul realizat 100% de catre Abarth.


Problema cu KTM este ca X-Bow, care are o caroserie realizata din fibra de carbon, si care ar fi putut sta la baza roadster-ului Abarth, ridica prea mult pretul final al unui prezumtiv vehicul, aspect discordant cu politica impusa de Fiat.
Ezitarile in privinta unei colaborari cu Lotus sunt insa de natura mai mult subiectiva. Danny Bahar, CEO Lotus, a ajuns aici dupa ce a parasit Ferrari, si n-a facut-o de unul singur. Acesta a luat cu sine si un numar de angajati de la ambele marci exotice, Ferrari si Maserati.


Rezultatul ar putea fi un concurent direct pentru Lotus Elise, realizat asa cum am mentionat, de la zero, cu o motorizare MultiAir de ultima generatie, cuplata la noua transmisie cu dublu ambreiaj realizata de italieni.
Insa o asemenea miscare ar putea parea cel putin ciudata, avand in vedere politica luI Sergio Marchionne, care doreste ca toate produsele concernului sa integreze platformele Fiat si Chrysler.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1953 :: 17.87MB