No SSO cookie

Abarth a intrat pe piata din Romania

voteaza
(0/ 0)
Abarth a intrat pe piata din Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AutoItalia si-a sporit portofoliul din Romania cu marca Abarth, divizia de performanta specializata in modele Fiat.

 
 

Dupa Fiat, Alfa Romeo, Lancia si Maserati, este firesc ca portofoliul de marci italiene al AutoItalia Group sa fie completat de una dintre cele mai spectaculoase embleme ale automobilismului international: marca Abarth.

Povestea acestei marci este deopotriva povestea vietii unui om, Carlo Abarth, a carui pasiune pentru motoare, viteza si competitie a dus la crearea unui intreg univers ce ii poarta numele dar si o istorie a inovatiei, performantei si sportivitatii, transpuse treptat din lumea circuitelor auto de mare viteza in cea a autoturismelor accesibile publicului larg.

Abarth inseamna, de asemenea, si un stil de viata pentru ca toti cei care au ales sa detina un astfel de model au facut-o din pasiune, din placerea de a conduce sportiv si din dorinta de a sparge tiparele, mizand in viata de zi cu zi pe atitudine si adrenalina. Confirmarea este data si de cifrele de vanzari: din 2008 si pana in prezent au fost comercializate peste 15.000 de unitati, cu 6.300 de Abarth 500 si 2.100 Grande Punto Abarth livrate doar in anul 2009. Se adauga si cele 2.500 de kituri Essesse, ceea ce face ca unul din 3 Abarth 500 sa fie echipat cu un astfel de optional.

Abarth dispune pana in prezent de peste 120 de showroom-uri, 132 de centre de performanta si peste 220 de puncte service in intreaga Europa.
 

Omul Carlo/Karl Abarth

Nascut la Viena in noiembrie 1908, Carlo Abarth a debutat la inceput in competitiile de motociclism, devenind campion la doar 20 de ani. Pasiunea pentru tot ceea ce inseamna motoare dar si pentru design l-a atras insa si in sfera proiectarii de noi modele si prototipuri, activitate careia, ca urmare a multiplelor accidente suferite in competitii, i s-a dedicat in totalitate incepand din 1939.

In 1949, stabilit in Italia, Carlo Abarth infiinteaza compania Abarth&C si alege ca simbol scorpionul, semnul sau zodiacal. Cu un entuziasm care a trasformat numele Abarth in legenda, Carlo Abarth a inceput prin a inregistra victorie dupa victorie pe cele mai célèbre circuite automobilistice si, intuind dorinta oricarui conducator auto de a detine o masina de serie care sa ofere senzatii similare celor de pe pista, printr-o serie de inovatii tehnologice si de design, a reusit sa dezvolte unele dintre cele mai memorabile modele din lumea auto. Si, binenteles, sa creeze un univers si o marca cu adevarat inimitabile.

 

Modele Abarth

500 Abarth

Abarth 500 este unic. S-a luat modelul 500, s-a adaugat o picatura de venin pentru a crea un supercar de dimensiuni reduse ce seduce de la prima vedere. O masina mica, extrem de puternica, ce combina designul unui Fiat cu pasiunea si cunostintele Abarth, oferind astfel o putere la 135 CP la un propulsor turbo de 1.4 litri. Abarth 500 este dedicat fiecarui sofer.
 

500 Asseto Corse

Aceasta este o masina de curse cu o multitudine de caracteristici create pentru a ajunge cu usurinta la linia de „finish”: 16 valve, propulsor 1.4 litri ce dezvolta o putere de 190 CP, ecartament marit, garda la sol redusa, frane fata Brembo, priza de aer din carbon, jante 17” aluminiu de culoare alba. In interior, s-a pastrat doar strictul necesar pentru obtinerea unei viteze mari, indepartand elementele inutile si redesenand alte elemente doar pentru curse – incluzand aici scaune anatomice, un volan creat special si o bara stabilizatoare conform standardelor competitionale.

Abarth 695 Tributo Ferrari

Noul Abarth 695 “Tributo Ferrari” se evidentiaza printr-un numar de modificari stilistice, dar, si mai important, prin modificari substantiale dezvoltate de inginerii Abarth si Ferrari. Pentru inceput, motorul este 1.4 Turbo T-Jet 16v, tunat pentru a dezvolta peste 180 CP. Acest lucru este combinat cu o cutie de viteze electromecanica MTA (Manual Transmission Automated) ce dispune de padele inspirate de universul curselor pentru a beneficia la maxim de performantele motorului prin reducerea timpului de schimbare a treptelor de viteza.

Pentru a imbunatati accelerarea, vehiculul este echipat cu pneuri performante pe jantele din aliaj 17” al caror design este insirat de jantele Ferrari. Sistemele de suspensie si franare au fost de asemenea imbunatatite pentru a face fata performantelor: discuri de frana de 284 mm cu etriere fixe cu 4 pistonase, ambele Brembo, iar amortizoarele speciale va permit sa va bucurati de performantele masinii in deplina siguranta. Si, desigur, exista „Record Monza” sistemul de evacuare ce dispune de design „dual mode” cu contrapresiune variabila, proiectat pentru a imbunatati performantele motorului si pentru a oferi un sunet senzational la turatii de peste 3000 rpm.

Performanta

Cu nu mai putin de 10 recorduri mondiale, 133 internationale si 10 000 de victorii pe pista, Abarth este, prin excelenta, o marca sub semnul competitiei. Tot ceea ce se regaseste in modelele de strada isi are esenta in atelierele celor mai pasionati mecanici si ingineri.

 Kit Essesse

Esseesse este legendarul kit de tuning Abarth ce transforma complet acest mini hatchback intr-unul extrem de agresiv. Absotul totul este imbunatatit: cuplul maxim atinge o valoare ametitoare de 230 Nm la 3000 rpm, se dezvolta o putere de 160 CP, iar viteza maxima atinsa este de 211 km/h. Adaugati arcuri noi fata/spate, discuri frana fata si spate perforate, un filtru de aer special creat de BMC, patru senzori presiune pneuri, pneuri performante si jante din aliaj de 17” - culoare alb sau titaniu.


Robert Gherghe

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2465 :: 19.28MB