No SSO cookie

A1 E-tron este samanta de scandal intre Audi si WV

voteaza
(0/ 0)
A1 E-tron este samanta de scandal intre Audi si WV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi considera ca motorizarea propusa de Volkswagen nu ridica A1 E-tron la cotele impuse de standardul brandului.

 
 
In aparenta, toate apele sunt calme in curtea Volkswagen. Potrivit Automotive News, cei de la Audi au refulat si au declarat ca se bat cap in cap cu compania-mama.

Samanta de scandal este A1 E-tron, unde Audi a dorit sa construiasca un motor complet nou, rotativ, pe benzina care sa asigure o autonomie foarte ridicata vehiculului, in loc sa foloseasca tehnologiile puse deja la dispozitie de concern. Atitudinea celor de la Audi pare-se ca i-a infuriat pe cei de la Volkswagen.
Audi ar fi dorit sa construiasca un vehicul care sa reprezinte o alternativa petru BMW Mega City.


Insa politica Volkswagen este ca toate brandurile de sub umbrela sa foloseasca platforme similare pentru realizarea masinilor electrice sau hibrid, sa cel putin asta au declarat, saptamana aceasta, pentru The Financial Times Deutschland.


Totusi, cei de la Automotive News au afirmat, citand surse Audi, ca nu exista niciun conflict intre cele doua companii. Cei de la Volkswagen nu au putut fi contactati pentru a cofirma, sau infirma declaratia anterioara.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.7960 :: 17.88MB