No SSO cookie

A1 E-tron este samanta de scandal intre Audi si WV

voteaza
(0/ 0)
A1 E-tron este samanta de scandal intre Audi si WV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi considera ca motorizarea propusa de Volkswagen nu ridica A1 E-tron la cotele impuse de standardul brandului.

 
 
In aparenta, toate apele sunt calme in curtea Volkswagen. Potrivit Automotive News, cei de la Audi au refulat si au declarat ca se bat cap in cap cu compania-mama.

Samanta de scandal este A1 E-tron, unde Audi a dorit sa construiasca un motor complet nou, rotativ, pe benzina care sa asigure o autonomie foarte ridicata vehiculului, in loc sa foloseasca tehnologiile puse deja la dispozitie de concern. Atitudinea celor de la Audi pare-se ca i-a infuriat pe cei de la Volkswagen.
Audi ar fi dorit sa construiasca un vehicul care sa reprezinte o alternativa petru BMW Mega City.


Insa politica Volkswagen este ca toate brandurile de sub umbrela sa foloseasca platforme similare pentru realizarea masinilor electrice sau hibrid, sa cel putin asta au declarat, saptamana aceasta, pentru The Financial Times Deutschland.


Totusi, cei de la Automotive News au afirmat, citand surse Audi, ca nu exista niciun conflict intre cele doua companii. Cei de la Volkswagen nu au putut fi contactati pentru a cofirma, sau infirma declaratia anterioara.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5900 :: 17.88MB