Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 21 February 2010 22:45
Stiti cumva daca intra in programul rabla masini care au fost implicate in accident? Mentionez ca masina are platite toate taxele la zi.
scris de Anonim 19 February 2010 20:00
am si eu o rabla.un audi 80 din 1980.e parcat in gradina.are numere noi ,dar ce folos ca il duc la casat pt ca el oricum nu polua cu fum.era garat pt veci in gradina.bateria am luat-o jos asa ca nu facea niciun rau omenirii.doar ca tineam numerele blocate si ca plateam impozit pt el,dar asta nu ma deranja. asa ca statul iar a luat o tzeapa de la populatie,arunca cu banii pe fereastra.trebuia sa stea locului in pace si sa lase firmele sa se intreaca ele in programe remat. eu nu am nici salar si nici somaj,traiesc si eu asa din ce pot,am relatii prin strainatate.nu imi este ciuda ca banii pe care ii da statu pe rable nu is de la mine,pacat de vecini si prieteni care lucreaza de numa sa din impozitele lor pe salar sa ajute pe altii sa isi cumpere masini noi.parca suna a comunism,nu?in capitalism face fiecare ce vrea fara sa il intereseze de celalal. eu o sa vand tichetul respectiv....asa ca cei interesati....
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!