Cum ar fi sa va prinda radarul si sa faceti accident in acelasi timp?
Ei bine, a patit-o Boris Maier in Berna, Elvetia. Acesta rula pe motocicleta sa la o viteza de 107 km/h cu 27 km/h peste limita admisa in zona respectiva si a fost prins de radar. Din nefericire pentru el, in timp ce i se facuse poza era si in cadere de pe motocicleta.
Conform politiei Maier rula cu o viteza mare pe cand vazuse radarul si a fortat frana. A pierdut controlul motocicletei si s-a lovit de pamant mai repede decat ar putea spune "gravitate".
E o situatie nefericita insa per total povestea nu este atat de sumbra si intunecata deoarece daca avea cu 3km/h mai mult ii era revocat permisul dar a reusit sa diminueze viteza in ciuda faptului ca a executat o alunecare foarte incinsa (dupa cum puteti vedea si in poza). Totusi, Maier e bine si poate circula in continuare pe drumurile elvetiene.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!