No SSO cookie

760 Li&S 600 S: Competitie la nivel inalt

voteaza
(0/ 0)
760 Li&S 600 S: Competitie la nivel inalt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul german BMW a lansat de curind pe piata "nava sa amiral", noua limuzina 760 Li, la scurt timp dupa ce principalul sau adversar pe segmentul premium-lux, Mercedes Benz, a prezentat modelul S 600 S.

 
 
BMW 760 Li este in momentul de fata poate cel mai sofisticat automobil din lume, tehnologia instalata pe acest vehicul fiind la cel mai inalt nivel in domeniul auto. Sistemele de siguranta, tehnica de control si performantele motorului au fost radical imbunatatite, astfel ca limuzina se prezinta intr-o noua lumina, mai apropiata de cea a filmelor science-fiction.

[poza1s] Cu putin timp inainte, rivalul sau din Stuttgart, Mercedes, a operat un facelift exterior la cel mai mare model al sau clasa S, aducind in dotarea sa un motor mult mai puternic. Competitia dintre cei doi constructori se pare ca nu are limite, atit BMW seria 7, cit si Mercedes clasa S fiind masinile cele mai performante din titrata clasa de lux, punind serios in umbra calitatile unora dintre cele mai cunoscute masini sport. De exemplu, Mercedes dispune de un propulsor de 6 litri cu 12 cilindri in V, bi-turbo care are, pentru cei 500 de CP un sprint de la 0 la 100 km/h in 4,5 secunde!

La BMW, versiunea 760 Li dispune de un ampatament al caroseriei marit cu 14 cm, care face ca lungimea totala sa depaseasca 5 metri, favorizind un confort interior desavarsit al pasagerilor din spate. De asemenea, masina este dotata cu un motor de 6 litri V12, considerat cel mai sofisticat motor V12 din lume, acesta dispunind atit de injectie directa pe benzina, cit si de sistemul Valvetronic cu distributie variabila. Rezultatul acestor inovatii este un consum de combustibil deosebit de redus pentru acest tip de motor, 760 consumind in medie 13,4 litri la 100 de km parcursi, si o accelelatie de la 0-100 km/h in 5,5 secunde.

[poza2d] Din punctul de vedere al designului, Mercedes pastreaza linia clasica, in timp ce BMW seria 7 debordeaza de futurism, cu multe inovatii electronice precum sistemul I-Shift, un controller prin care soferul poate accesa peste 700 de functii ale masinii de la controlarea suspensiei si a temperaturii interioare, display pentru vizualizarea fortei de frinare, pina la navigarea pe internet si vizualizarea de programe TV. Intre inovatiile in premiera la nivel mondial, acest model dispune de airbag-uri pentru genunchi, frina de mina automatica si afisarea pe ecran a obiectelor din traseu la parcarea cu spatele.

In ceea ce priveste preturile, se pare ca aceste masini nu se adreseaza chiar tuturor categoriilor de clienti, mai ales ca, desi doar cu putin mai ieftin decit Mercedes S 600 (aproximativ 130.000 USD), BMW 760 Li costa aproximativ 116.000 de dolari, pret la care se pot achizitiona aproape 12 Renault Megane!

[poza3s] In planurile de viitor ale grupului BMW, gasim planificata lansarea a 20 de modele noi, investitie in valoare de cel putin 10 miliarde de euro. Previziunile de vinzari ale grupului german arata o crestere cu 40% a vinzarilor pina in 2008, compania avind intentia unor investitii de circa 16 miliarde de Euro in anii urmatori pentru cresterea productiei, apreciata sa atinga 1.4 milioane de unitati anual.

Rollce Royce Phantom, cea mai noua aparitie in familia BMW, lansata in aceasta saptamina la Deroit, va inregistra vinzari de cite 1000 de unitati anual si va avea un pret de achizitie de aproximativ 250.000 de Euro. In ceea ce priveste modelul Mini, mezinul familiei BMW, acesta a fost in 2002 un adevarat succes, crescind productia grupului cu 17%, la peste un milion de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1589 :: 17.85MB