No SSO cookie

5 stele la testele Euro NCAP pentru Seria 2 Active Tourer

voteaza
(0/ 0)
5 stele la testele Euro NCAP pentru Seria 2 Active Tourer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW Seria 2 Active Tourer, modelul care a deschis un nou segment pentru marcă, se remarcă acum şi prin 5 stele obţinute la testele Euro NCAP.

 
 

BMW Seria 2 Active Tourer dispune de o structură de rezistenţă din oţeluri speciale care asigură atât un nivel de siguranţă ridicat, cât şi o masă redusă cu un impact pozitiv asupra agilităţii şi eficientei modelului. Alături de aceasta, o serie extinsă de echipamente de siguranţă pasivă şi activă  au dus la obţinerea unui punctaj de cinci stele la testele Euro NCAP, iar mai multe fotografii şi detalii se pot vedea aici.

Modelul ale cărui preţuri pornesc în România de la 27.776 euro inclusiv TVA oferă în standard airbag-uri pentru șofer și pasagerul fată, airbag-uri laterale pentru șofer şi pasagerul faţă, airbag-uri pentru cap pentru locurile faţă şi spate, centuri cu prindere în trei puncte, pretensionate şi cu limitator de forţă. Sistemele electronice în echiparea standard includ controlul dinamic al stabilităţii (DSC) cu controlul dinamic al tracţiunii (DTC – funcţie care permite patinarea limitată a roţilor pentru condus pe suprafeţe cu aderenţă limitată precum zăpadă sau nisip), ABS, CBC (control al frânării pe viraje), DBC (control dinamic al frânării), funcţii de curăţare a frânelor şi de compensare a forţei de frânare, monitorizare presiune pneuri și Performance Control pentru cele mai puternice versiuni (218d, 220d şi 225i).

351272

 

Tot standard este disponibil şi sistemul de avertizare la coliziuni frontale, apreciat pozitiv de Euro NCAP. Conform testelor instituţiei, sistemul evită tamponările ușoare la viteze de deplasare de până la 20 km/h şi reduce semnificativ forţa de impact la viteze de până la 50 km/h.

O gamă extinsă de echipamente opţionale de siguranţa este de asemenea disponibilă, cu o serie de sistem unice în segment: pilot automat adaptiv cu frânare şi funcţie stop and go, pachetele Driving Assist şi Driving Assist Plus care includ o serie de sisteme precum avertizare la schimbarea benzii de rulare, prevenirea coliziunilor frontale şi a accidentelor cu pietoni.

Unice în segment sunt farurile LED care asigură o iluminare superioară sau Head-Up Display, sistem care proiectează informaţii în dreptul parbrizului pentru a nu distrage atenţia șoferului în timpul condusului. Tot o premieră pentru această categorie de automobile este sistemul de asistenţă pentru trafic aglomerat care asigură deplasarea complet autonomă până în 60 km/h, în ambuteiaje pe autostradă.

Modelul a primit un punctaj bun şi la evaluarea de sisteme de siguranţa activă, deşi nu au fost luate în considerare toate sistemele disponibile, pentru unele considerându-se că nu vor fi comandate pe majoritatea modelelor vândute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3241 :: 22.13MB