Programat in acest sfarsit de saptamana, Raliul Targu Mures, etapa a 3-a din Campionatul National de Raliuri, este inclus si in programul Citroen Racing Trophy Romania. Si la aceasta etapa pilotii inscrisi in acest trofeu se vor lupta pentru premii in valoare totala de 15.300 euro, un record in competitia nationala. Si daca la Raliul Argesului, prima etapa din Citroen Racing Trophy Romania 2010, au luat startul Daniel Ungur, Vlad Cosma, Nistor Duval si Alex Filip, la Targu Mures in randul pilotilor Citroen Racing Trophy a intrat si Mihai Lacatus.
Mihai Lacatus, impreuna cu copilotul sau Rares Silasi, va lua startul cu un Citroen C2R2. „Am luat decizia de a concura anul acesta cu un Citroen C2R2 strict datorita costurilor de exploatare. In plus, premiile acordate in trofeu sunt extrem de tentante si sper sa obtin o clasare cat mai buna la grupa A. Inca nu stiu daca voi merge la toate etapele din acest sezon, dar este important ca am facut acest pas si sper ca voi gasi bugetul pentru tot restul campionatului”, a spus Mihai Lacatus, care a mai concurat cu un Citroen C2R2 in urma cu doi ani la Raliul Iasiului.
Dani Ungur, cel mai bine clasat pilot din Citroen Racing Trophy Romania la Raliul Argesului, si-a propus sa-si pastreze pozitia de lider in trofeu si chiar sa atace primul loc de la grupa A. „Dupa primele doua etape ale sezonului suntem foarte multumiti: conducem in Citroen Racing Trophy si suntem pe locul doi in clasamentul general al grupei A. Obiectivul pentru acest sezon este castigarea Citroen Racing Trophy si, daca se poate, titlul la grupa A. Suntem in grafic, dar obiectivul nostru este sa-i invingem pe Edwin Keleti si Victor Ponta”, a spus Dani Ungur, inaintea etapei de la Targu Mures.
Raliul Targu Mures, programat in acest sfarsit de saptamana, are o lungime totala de 217,9 kilometri dintre care 100 kilometri impartiti in 12 probe speciale. Urmatoarele etape incluse in Citroen Racing Trophy Romania sunt: Raliul Clujului (26-27 iunie), Raliul Sibiului (16-18 iulie), Raliul Tara Barsei (27-29 august), Raliul Aradului (17-19 septembrie), Raliul Iasiului (8-10 octombrie) si Sibiu Rally Show (noiembrie).
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!