No SSO cookie

415.000 Dacia-Logan, vandute pe pietele externe

voteaza
(0/ 0)
415.000 Dacia-Logan, vandute pe pietele externe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a vandut 415.000 autoturisme Logan pe pietele externe, in 2006, in cadrul programului Logan de expansiune internationala a grupului.

 
 
Dacia a inregistrat cel mai bun rezultat comercial din istoria sa, in 2006, cu peste 196.000 de unitati vandute (dintre care 184.470 Logan), ceea ce reprezinta o crestere de 19,6 la suta, in comparatie cu 2005. La export, vanzarile Dacia au crescut cu 74 la suta, pana la 88.931 de unitati. Europa Occidentala a inregistrat cea mai spectaculoasa dinamica a vanzarilor: Franta (18 742 unitati ; +92 la suta), Spania (6 482 ; +292 la suta) si Germania (6 292 ; +208 la suta).

Logan a fost bine primit si in Magreb cu peste 20.000 de unitati vandute (12.723 in Maroc si 8.540 in Algeria). In Maroc, Dacia Logan este de acum modelul cel mai vandut si reprezinta 15 la suta din piata auto. Logan cucereste noi clienti oriunde este comercializat, potrivit unui comunicat al companiei..

2007 inseamna o noua etapa a extinderii gamei Dacia cu doua noi modele, Logan MCV si Logan VAN.

Site-urile Internet ale Dacia din diferite tari europene au inregistrat un trafic de 600.000 vizitatori in ianuarie, iar mini-site-urile consacrate Logan MCV (www.logan-mcv.com), au inregistrat peste 100.000 de vizitatori.

In Romania si Bulgaria au fost inmatriculate deja peste 4.800 de vehicule. In tarile Europei Occidentale, comenzile depasesc asteptarile, cu peste 12.000 comenzi ferme inregistrate in Franta, Germania si Belgia, numai pentru luna ianuarie.

Versiunea cu 7 locuri, care reprezinta in medie 40 la suta din vanzari, este cea mai cautata.

Logan VAN, prima furgoneta a marcii Dacia destinata micilor intreprinzatori si comercianti, lansata pe pietele din Romania si Bulgaria in februarie 2007, va sosi la sfarsitul lui 2007 pe celelalte piete (Europa, Algeria. Noul model Logan permite, in Romania, fidelizarea clientilor Dacia si cucereste noi clienti pe celelalte piete .

In majoritatea tarilor, Dacia se bazeaza pe reteaua Renault deja existenta pentru comercializarea gamei. Astfel, clientii beneficiaza de reteaua Renault si de calitatea service-ului, atat in ceea ce priveste vanzarea cat si procesul de post-vanzare. La sfarsitul anului 2006, 1100 concesionari din Europa Occidentala asigurau comercializarea modelului Logan intr-un spatiu dedicat marcii Dacia.

Programul Logan contribuie la angajamentele de crestere, de calitate si de profitabilitate ale Renault Contrat 2009 si reprezinta unul dintre vectorii de expansiune a grupului.

Pana la sfarsitul anului 2006 au fost vandute peste 415.000 vehicule Logan, sub marcile Dacia si Renault. Dintre acestea, au fost comercializate aproape 250.000 in anul 2006, ceea ce inseamna cu 70 la suta mai mult fata de nivelul inregistrat in 2005. Logan este prezent pe 5 continente (51 de tari si 4 uzine).

In 2007, Logan va incepe cucerirea unor noi teritorii sub marca Renault. Productia si vanzarile modelului Logan vor demara, pana in luna iulie, in Iran, India si Brazilia. Tot din aceasta primavara, Logan va fi prezent si in Argentina.

De la inceputul programului Logan, Renault a investit un miliard de euro pentru dezvoltarea modelelor (Logan, Logan MCV si Logan VAN) si pentru sistemul industrial (exceptand investitiile in capacitati de productie). La toate acestea, se adauga 489 de milioane de euro pentru modernizarea uzinei de la Pitesti si 230 milioane pentru constructia uzinei Avtoframos din Moscova. In plus, vor fi investiti 150 de milioane de dolari (aproximativ 116 milioane de euro) la Avtoframos pentru cresterea capacitatii uzinei la 160 000 de unitati pe an in 2009.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1250 :: 17.77MB