No SSO cookie

400.000 de unitati Chevrolet Impala nu sunt acoperite de garantia GM

voteaza
(0/ 0)
400.000 de unitati Chevrolet Impala nu sunt acoperite de garantia GM
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors refuza sa efectueze recall-ul celor 400.000 de Chevrolet Impala, pentru ca "Este responsabilitatea Vechiului GM".

 
 

In data de 29 iunie, Donna Trusky a inaintat o actiune in instanta impotriva companiei General Motors, in Detroit. Motivul este o defectiune la tijele suspensiei spate, care afecteaza unghiul de fuga al masinii si uzeaza prematur anvelopele spate. In acest caz, uzura a survenit dupa parcurgerea a 6000 de mile, adica 9656,06 km. Masina in cauza, un Chevrolet Impala (generatie 2007-2008), se afla si in dotarea politiei americane, pe care GM a alertat-o si a efectuat reparatiile necesare, insa compania refuza sa faca acelasi lucru si in cazul masinilor civile.

Mai mult, GM cauta sa evite si o decizie nefavorabila a curtii, care i-ar aduce prejudicii de milioane  de dolari, fiindca este vorma despre aproximativ 400.000 de vehicule care ar trebui reparate. Insa GM pretinde ca sarcina reparatiei si garantiilor ii revine fostei companii, General Motors Corp, care acum este denumita Motors Liquidation Co, sau "Old GM", aflata acum in faliment.

Noul GM nu isi asuma responsabilitatile Vechiului GM si nu are de gand sa efectueze un recall care sa vizeze Impala. Insa este de acird sa efectueze reparatiile, care si ele sunt "supuse unor termene si conditii, prevazute in garantia scrisa a masinii".


Cu alte cuvinte, Noul GM i-a transmis doamnei Trusky un mesaj clar: acela ca se afla in vanatoarea gresita si urmareste o alta companie. Cea pe care ar trebui s-o dea in judecata este acum in faliment si se numeste Vechiul GM (Old GM). Si culmea este ca acest argument a stat in picioare in fata curtii, intr-un proces anterior, care avea ca subiect de disputa sistemul de navigatie OnStar.

Conform legilor americane in vigoare, companiile fac deseori astfel de treburi, in special cad vine vorba despre succesiunea unei companii dupa alta aflata in faliment. Chiar daca doamna Trusky a scris ind eclaratia sa ca acest subiect a fost amplu dezbatut in timpul declarari falimentului GM, instanta va trebui sa evalueze foarte atent cererea si sa gaseasca o portita legala pentru a pune totul in carca Noului GM (New GM).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1985 :: 18.68MB