No SSO cookie

26 de noi modele Renault pana in 2009

voteaza
(0/ 0)
26 de noi modele Renault pana in 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Carlos Ghosn, presedintele Renault, a anuntat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, planul Renault "Contract 2009", a carui ambitie este de a face din Renault cel mai rentabil constructor auto generalist din Europa.

 
 
Grupul Renault si-a propus sa lanseze 26 de noi modele pana la sfarsitul anului 2009, inclusiv versiunea Logan Estate in cursul acestui an, potrivit planului de dezvoltare Contract 2009 prezentat, joi, de presedintele grupului francez, Carlos Ghosn. Renault intentioneaza sa-si extinda gama de autovehicule prin lansarea a doua noi modele in acest an, opt noi modele in 2007, sapte in 2008, respectiv noua noi modele in anul 2009. Acestea vor fi modele complet noi sau generatii noi ale modelelor consacrate In perioada 1998 - 2005, compania franceza a lansat, in medie, patru noi modele in fiecare an. Printre obiectivele de perspectiva, Renault si-a propus sa lanseze anul viitor un nou model Laguna, care sa se plaseze, pana in 2009, intre primele trei modele la nivel mondial in ceea ce priveste fiabilitatea si calitatea service-ului. In acest an Renault vizeaza imbunatatirea vanzarilor pe piata europeana si impulsionarea vanzarilor in tarile din fara Europei, lansarea de facelift-uri pentru modelele Megan, Scenic, Espace, Trafic, Master si lansarea modelului Logan Estate cu versiunile cu cinci, respectiv cu sapte locuri. Potrivit raportului financiar anual, veniturile grupului Renault au crescut cu 1,9% anul trecut, pana la 41,33 de miliarde de euro, in vreme ce profitul net a avansat cu 18,7% pana la 3,36 miliarde euro, . Profitul operational a marcat un declin de 37,4%, pana la 1,32 miliarde de euro. Veniturile provenite de la companiile asociate - Dacia si Samsung - au crescut cu 35%, ajungand la 2,59 miliarde euro. Potrivit comunicatului, desi profitabilitatea diviziilor internationale a sporit, vanzarile au marcat un declin semnificativ pe piata europeana, principala cauza fiind parcurgerea unei etape mai putin favorabile a ciclului de productie. Scaderea profitabilitatii a mai fost determinata de cresterea costurilor materiilor prime si de pregatirea pentru implementarea normelor de poluare Euro IV. Renault a vandut anul trecut 2,53 de milioane de autovehicule marcile Renault, Samsung si Dacia, in crestere cu 1,7% fata de rezultatele din 2004. In Europa, cererea pentru modelele grupului s-a restrans anul trecut cu 5,4%, ajungand la 1,8 milioane de unitati, pe cand vanzarile pe pietele din afara Europei au marcat un salt de 21,2%, pana la 700.000 de autovehicule. Vanzarile estimate pentru anul 2009 vor ajunge la circa 3,33 milioane de unitati. In acelasi timp, rata de utilizare a capacitatilor de productie va creste pana la 79% in 2009, fata de nivelul de 60% la care a ajuns anul trecut. Rata standard de utilizare a capacitatilor de productie luata in calcul de Renault este de 5.000 de ore pe an, in comparatie cu un nivel de circa 4.000 de ore consemnat in general in industria de profil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2737 :: 17.85MB