Guvernul nostru a facut recent o serie de estimari cu privire la banii care vor fi investiti in autostrazi si drumuri nationale in anul 2013.
Din cate se pare, guvernul estimeaza ca se vor investi 3,4 miliarde de lei din fonduri externe si 881,9 milioane de lei de la buget. Acesti bani vor fi folositi pentru constructia de autostrazi si reabilitarea drumurilor nationale. Banii vor fi alocati in functie de proritati.
Pe lista proiectelor principale au fost incluse Autostrada Orastie-Sibiu (alocandu-se 699 milioane de lei), Autostrada Cernavoda-Constanta (alocandu-se 435,4 milioane de lei), Autostrada Lugoj-Deva (alocandu-se 430 milioane de lei), Autostrada Bucuresti-Brasov (alocandu-se 369 milioane de lei), Autostrada Arad-Timisoara (alocandu-se 250,7 milioane de lei).
Continuam apoi cu Autostrada Brasov-Cluj-Bors (alocandu-se 188,3 milioane de lei), Autostrada Nadlac-Arad (Alocandu-se 170 milioane de lei).
Apoi vor fi reabilitate drumurile nationale Etapa a VI-a cu 1.112 kilometri (pentru aceasta se va aloca suma de 546,7 milioane lei), varianta de ocolire a oraselor Deva-Orastie la standard de autostrada (se va aloca suma de 324,4 milioane de lei), varianta de ocolire a municipiului Constanta (se va aloca suma de 246,1 milioane de lei).
Cam acesta ar fi planul Guvernului pe 2013 cand vine vorba de autostrazi si drumuri nationale. Planuri au tot existat de-a lungul anilor si stim care a fost rezultatul final. Ramane sa vedem daca anul 2013 va fi unul mai fericit din acest punct de vedere.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!