No SSO cookie

2010 Audi TT-RS

voteaza
(0/ 0)
2010 Audi TT-RS
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cea mai performanta varianta TT ii va face debutul mondial la salonul auto de la Geneva.

 
 
 Evident insa ca Audi nu a putut tine totul secret pana in ziua lansarii oficiale. Si iata primele imagini si informatii despre viitorul TTRS.

TTRS -atat varianta coupe cat si roadster- va fi propulsat de un motor turbo cu cinci cilindri de 2.5 litri ce va dezvolta 340 cp si un cuplu de 449 Nm. Sprintul 0-100 km/h va fi facut in doar 5 secunde, iar viteza maxima va ajunge la 250 km/h.

TTRS se diferentiaza prin prizele de aer marite, eleronul posterior, blocurile optice pe LED si de jantele cu sase spite duble, iar la interior prin volanul si scaunele sport.

 

Cuvinte cheie:
Audi |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

bun, deci TTs motor Tfsi de 2litri si 272 hp are 0-100km/h in 5,2 secunde; varianta cu schimbatorul acela special ca cel cu cutie manuala are nevoie de 5,4; si TT RS de 2,5, 340 hp nu poate mai bine decat 5 secunde? pai atunci care-i gheseftul? la ce sa dai probabil 10000 de euro in plus pentru un fragil 0,2 sec.? plus ca aspectul este foarte asemanator, consumul mai mare, taxele la fel iar viteza maxima limitata la 250 este la amandoua;deci :question:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2738 :: 22.19MB