Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 27 February 2009 15:27
bun, deci TTs motor Tfsi de 2litri si 272 hp are 0-100km/h in 5,2 secunde; varianta cu schimbatorul acela special ca cel cu cutie manuala are nevoie de 5,4; si TT RS de 2,5, 340 hp nu poate mai bine decat 5 secunde? pai atunci care-i gheseftul? la ce sa dai probabil 10000 de euro in plus pentru un fragil 0,2 sec.? plus ca aspectul este foarte asemanator, consumul mai mare, taxele la fel iar viteza maxima limitata la 250 este la amandoua;deci :question:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!