Ambele vor intra in vanzare in Februarie 2009 la un pret de 38,600 euro, respectiv 55,781 euro pentru varianta S.
Noul Boxster beneficiaza de un nou design, atat in partea frontala cat si in spate. Primeste faruri cu halogen, cu indicatori de directie integrati (asemanatori ca la Carrera GT) stopuri cu lumini LED, noi prize de aer si noi difuzoare.
Sub capota Porsche a plasat un motor boxer de 2,9 litri ce dezvolta 255 CP (o crestere de 10 CP fata de modelul actual). Varianta Boxster S primeste un motor de 3,4 litri ce dezvolta 310 CP (o crestere de 15 CP). Cuplat la o cutie manuala cu sase viteze, noul Boxster face sprintul 0-100 km/h in 5,9 secunde. Echipat cu noua transmisie PDK sprintul va fi facut cu 0,1 secunde mai repede.
Consumul este de 8.9 litri/100 km, respectiv 9,2 litri/100 km pentru varianta S.
Boxster primeste de asemenea suspensii imbunatatite, ce ofera mai mult dinamism si confort in timpul mersului. Ambele variante vin cu jante din aliaj mai late cu 1".
Ca echipamente standard, Boxster primeste un nou radio CD cu MP3 CDR-30 disponibil cu un display monocrom de 5 inch; optional vine si sistemul de comunicatii PCM Porsche, al carui monitor are dimensiunea de 6.5 inch.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!