Dupa ce acum cateva luni au aparut stiri despre un supercar din lemn, BMW spune ca si textilele pot servi drept caroserie, desi pare imposibil.
BMW a inceput constructia conceptului GINA Light Visionary Model pornind de la ideea ca o caroserie nu trebuie sa fie neaparat din metal. Trebuie facut ceva deosebit, si-au spus germanii, si au prezentat un concept cu o caroserie din material textil care imbraca o structura metalica mobila, un schelet metalic cu o serie de articulatii ce pot schimba forma automobilului.
Seful de design al BMW, Chris Bangle, spune ca o caroserie din material textil are avantajele ei. Se poate modifica, e mai usoara, se poate confectiona din materiale pentru a caror fabricatie se consuma putina energie. GINA inseamna geometrie, forme si o modalitate infinita de a le combina.
Pe timpul zilei farurile pot fi acoperita de caroseria extrem de flexibila, iar noaptea, cand este nevoie de ele, sa fie din nou descoperite, prin plierea usoara a invelisului textil.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 11 June 2008 17:16
bmw!va iubesc!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!