No SSO cookie

2008 BMW GINA Light Visionary Model

voteaza
(0/ 0)
2008 BMW GINA Light Visionary Model
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a prezentat un exercitiu de design cu totul deosebit, conceptul GINA, o masina de doua locuri cu caroserie din matarial textil, extrem de flexibila, usor de montat si capabila sa-si schimbe forma.

 
 

Dupa ce acum cateva luni au aparut stiri despre un supercar din lemn, BMW spune ca si textilele pot servi drept caroserie, desi pare imposibil.
 

BMW a inceput constructia conceptului GINA Light Visionary Model pornind de la ideea ca o caroserie nu trebuie sa fie neaparat din metal. Trebuie facut ceva deosebit, si-au spus germanii, si au prezentat un concept cu o caroserie din material textil care imbraca o structura metalica mobila, un schelet metalic cu o serie de articulatii ce pot schimba forma automobilului.

Seful de design al BMW, Chris Bangle, spune ca o caroserie din material textil are avantajele ei. Se poate modifica, e mai usoara, se poate confectiona din materiale pentru a caror fabricatie se consuma putina energie. GINA inseamna geometrie, forme si o modalitate infinita de a le combina.

Pe timpul zilei farurile pot fi acoperita de caroseria extrem de flexibila, iar noaptea, cand este nevoie de ele, sa fie din nou descoperite, prin plierea usoara a invelisului textil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

bmw!va iubesc!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3638 :: 22.19MB