No SSO cookie

2006 Caterham Superlight R400

voteaza
(0/ 0)
2006 Caterham Superlight R400
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul auto britanic, Caterham, a dezvaluit recent cateva detalii referitoare la noul sau proiect care consta in cel mai recent model de masina de curse, Superlight R400.

 
 
[poza1s] Acest model atat de asteptat utilizeaza o tehnologie care ii permite obtinerea unei greutati de numai 525 Kg, si este capabila de a ajunge fara efort la o viteza de 100 km/h in numai 3.8 secunde. "Inima" masinii este propulsorul de 2.0 litri dezvoltat de Cosworth, care a fost alaturat, pentru prima data cu legendarul sasiu Dion. Dezvoltand 210 CP la 7600 de rotatii pe minut si un cuplu de 203 NM la o turatie de 6300, motorul reflecta vasta experienta Cosworth in dezvoltarea de motoare performante. Dotat cu anvelope Avon CR500 si jante de 15 inci, versiunea standard a acestui model este de asemenea echipata cu baie de ulei uscata, diferential autoblocant si aripi frontale din fibra de carbon, scune sport, centuri cu prindere in patru puncte, etc. Noul Superlight R400 este succesorul renumitului Rover K-Series cu motor R400, o masina care nu numai ca s-a bucurat de un real succes pe teren, dar a si excelat in circuitele curselor organizate de Caterham, R400 si Eurocup. Caterham ofera acest model la un pret mai mic decat predecesorul sau R400, in ciuda progreselor facute in ceea ce priveste performanta. Aceasta masina este de asemenea disponibila pe componente, pentru cei ce doresc sa o contruiasca singuri, la pretul de 47.700 de dolari, sau complet construita la fabrica companiei de la Dartford, la pretul de 53.000 de dolari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1440 :: 17.84MB