No SSO cookie

2003 a adus o crestere de 4,7% a preturilor la masini noi în zona euro

voteaza
(0/ 0)
2003 a adus o crestere de 4,7% a preturilor la masini noi în zona euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Preţurile de vânzare ale maşinilor noi practicate de dealerii auto de la un cap la altul al Europei au tendinţa să se armonizeze, potrivit Eurocarprice.com.

 
 
În zona euro, preţurile maşinilor noi au urcat cu 4,7% în medie în ultimele 12 luni, se arată în studiul efectuat de Eurocarprice.com, care a utilizat un index de calcul în funcţie de taxele plătite pentru automobile - TVA sau taxa de import, precum şi de volumele de vânzări. În urma acestor calcule reiese că în Spania şi Olanda s-au înregistrat cele mai puternice majorări ale preţurilor, respectiv +5,8% şi +5,4%. Finlanda şi Germania sunt statele cu cele mai stabile preţuri, creşterile suferite fiind de +2,7% şi +3,9%. France se situează cu puţin sub media europeană. În afara zonei euro, premiul cel mare pentru urcarea preţurilor revine Poloniei, cu +11% în 2003, în raport cu 2002, fiind urmată îndeaproape, cu +9,45 de Danemarca. O creştere importantă a preţurilor la maşini a fost consemnată în Ungaria (+6,3%). Republica Cehă a arătat cea mai puternică stabilitate a preţurilor, cu cea mai mică expansiune a acestora, de doar +1,3%. De la creearea acestui index, în 1998, Eurocarprice a remarcat că preţurile practicate în Europa de Est au tendinţa de a se alinia celor din ţările din zona euro, aşa cum s-a întâmplat în Grecia şi Finlanda, unde s-a redus ştacheta preţurilor la autovehicule, după introducerea monedei euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2080 :: 8.28MB