No SSO cookie

149 - Numarul magic pentru Alfa Romeo ?

voteaza
(0/ 0)
149 - Numarul magic pentru Alfa Romeo ?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pe masura ce data lansarii noului model 149 se apropie, tensiunea "escaladeaza" noi inaltimi, atat in tabara Alfa Romeo, cat si in comunitatea auto in general...

 
 
Asul din meneca firmei Alfa Romeo si-a aratat pentru prima oara chipul sub forma prototipurilor pe care firma le-a chinuit timp de multe zile in terenul neiertator al Norvegiei. Fiind "aranjata" sa iasa pe piata la inceputul anului 2009, modelul reprezinta raspunsul companiei la ultimele aparitii de la Audi si BMW, adversarii ancestrali ai acesteia. Astfel, tinta masinii reprezinta intervalul cuprins intre varstele 27 si 40 de ani, vehiculul de 4.3 metri, dotat cu pretul de 20.000 de euro va trebui sa puna osul la treaba daca e sa convinga publicul de capacitatile sale. Prin urmare, a fost dezvaluit faptul ca, variantele de baza vor fi dotate cu motoare de 120 CP, in timp ce varianta cu tractiune integrala GTA, care este "antranata" pentru a concura cu noua Impreza de la Subaru si noul Lancer Ralliant de la Mitsubishi, se lauda cu o "inima" ce pompeaza 265 CP, precum si suspensii si sisteme de control imbunatatite. Sa speram ca miza colosala pusa pe 149 se va dovedi roditoare pentru Alfa Romeo si ca masina va dispune de acele calitati pentru a reusi in aceasta competitie neiertatoare din lumea auto...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2094 :: 18.68MB