63.000 spectatori (de-a lungul intregului
weekend) au asistat, pe Motorsport Arena, la o noua cursa turbulenta si
la o evolutie impresionanta din partea lui Mike Rockenfeller: cel mai
tanar pilot oficial Audi - 23 de ani - a fost protagonistul unui duel
palpitant cu dublul campion mondial de Formula 1, Mika Hakkinen, si a
reusit sa transeze disputa in favoarea lui in penultimul tur. Prin
obtinerea locului al treilea dupa o disputa electrizanta, "Rocky" a
reusit sa urce pe podium la doar a doua evolutie in DTM. In plus, el a
obtinut si cel mai bun rezultat pentru Audi Team Rosberg de la lansarea
"noului" DTM in 2000.
Inca de la startul intrecerii, tanarul pilot Audi a creat senzatie dupa
ce l-a depasit pe Mika Hakkinen si a intrat in primul viraj ca lider al
plutonului. Pana la primul pit stop - in turul 13 -, "Rocky", aflat la
comenzile S line Audi A4 DTM, si-a pastrat primul loc. In timpul
schimbarii pneurilor, tanarul german a retrogradat in urma lui
Hakkinen. In partea finala a cursei, Mike a pus tot mai multa presiune
pe finlandez, iar Hakkinen a comis o greseala care i-a permis lui
Rockenfeller sa urcea o pozitie in urma unei manevre spectaculoase.
O cursa impresionanta a facut si Mattias Ekström.
Din pacate, invingatorul de la Hockenheim a primit o penalizare
"drive-through" pentru anticiparea startului. Ca urmare a acestei
pedepse, suedezul a pierdut peste 22 secunde fata de surprinzatorul
invingator, Gary Paffett. Cu timpi competitivi la fiecare parcurgere a
turului de circuit, Ekström a reusit sa revina de pe locul al 20-lea
pana pe al saptelea si sa marcheze doua puncte, care i-au permis sa-si
pastreze locul intai in clasamentul pilotilor.
Cel mai bine clasat pilot intr-o masina specificatie 2007 a fost Timo
Scheider, care a incheiat etapa de la Oschersleben pe locul al
patrulea, inaintea coechipierului Martin Tomczyk. Aflat pe pozitia a
treia in ierarhia individuala a stagiunii, Tomczyk are acelasi numar de
puncte ca si Mattias Ekström.
Alti doi piloti Audi au incheiat intrecerea intre primii zece clasati,
Adam Carroll terrminand al noulea, iar Christian Abt al zecelea. Lucas
Luhr, Marco Werner si Frank Biela au ocupat pozitiile a 12-a, a 15-a,
respectiv a 18-a. Biela si-a incheiat cursa prematur, dupa ce masina
Audi A4 DTM s-a oprit ca urmare a unei probleme la partea electrica.
Vanina Ickx a abandonat dupa o ocliziune cu Jamie Green (Mercedes),
acesta fiind penalizat cu "drive-through" pentru incident.
Rezultatele de la Oschersleben
1. Gary Paffett (Mercedes) 44 laps / 1h03m30,763s
2. Paul di Resta (Mercedes) +3,753s
3. Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM) +15,044s
4. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM) +19,306s
5. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM) +19,818s
6. Bernd Schneider (Mercedes) +20,043s
7. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM) +22,808s
8. Alexandros Margaritis (Mercedes) +24,646s
9. Adam Carroll (Audi A4 DTM) +25,567s
10. Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM) +27,910s
11. Jamie Green (Mercedes) +28,390s
12. Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM) +32,443s
13. Mathias Lauda (Mercedes) +33,234s
14. Daniel la Rosa (Mercedes) +35,418s
15. Marco Werner (Audi Bank Audi A4 DTM) +45,648s
16. Susie Stoddart (Mercedes) +1m03,690s
17. Mika Hakkinen (Mercedes) +1m13,762s
18. Frank Biela (Siemens Audi A4 DTM) +2 tururi
Abandonuri:
Bruno Spengler (Mercedes) +29 tururi
Vanina Ickx (Audi A4 DTM) +30 tururi (accident)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!