No SSO cookie

"Rabla" a inghitit peste 90 de milioane de lei in 2008

voteaza
(0/ 0)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul a dat 91,4 milioane lei prin programul Rabla de inlocuire a parcului auto vechi

 
 
Guvernul a dat 91,4 milioane lei prin programul Rabla de inlocuire a parcului auto vechi, adica numai 76% din fondurile alocate pentru 2008, pentru ca romanii au depus doar 30.466 de cereri de casare a masinilor, a declarat, pentru NewsIn, presedintele Administratiei Fondului de Mediu (AFM).

Numarul de masini schimbate in 2008 reprezinta, totusi, aproape dublul autoturismelor inlocuite in 2007 prin programul Rabla.

Pentru acest an, guvernul alocase 120 milioane lei pentru scoaterea din circulatie a 40.000 de autovehicule mai vechi de 12 ani, in cadrul programului "Rabla", dupa ce, in 2007, norma a fost de aproape 16.500 de masini.

"Desi in acest an perioada de derulare a programului a fost mai redusa, de circa 7 luni - deoarece programul Rabla a fost demarat cu intarziere - au fost date de aproape doua ori mai multe masini decat anul trecut. De altfel, se constata o crestere evidenta fata de programele anterioare", a declarat presedintele AFM, Mihai Toti.

In 2005 au fost date 14.607 masini, in 2006 - 15.110, in 2007 - 16.444, iar in acest an - 30.466, a precizat presedintele AFM.

"Ne asteptam la rezultate bune si in 2009, mai ales ca romanii vor beneficia de mai multe facilitati, inclusiv de marirea primei. Din statisticile pe care le avem, sunt inca foarte multe masini mai vechi de 12 ani", a mai spus Toti.

Programul Rabla va continua si anul viitor, dupa ce Guvernul Tariceanu a aprobat finantari pentru scoaterea din uz a 60.000 de autoturisme cu grad mare de poluare.

In plus, Executivul a decis majorarea primei de casare acordate prin acest program de la 3.000 la 3.800 lei. Ca urmare, suma totala alocata pentru realizarea programului in 2009 a crescut la 228 milioane lei, cea alocata initial fiind de 180 milioane lei.
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3039 :: 17.87MB