No SSO cookie

"Rabla" a inghitit peste 90 de milioane de lei in 2008

voteaza
(0/ 0)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul a dat 91,4 milioane lei prin programul Rabla de inlocuire a parcului auto vechi

 
 
Guvernul a dat 91,4 milioane lei prin programul Rabla de inlocuire a parcului auto vechi, adica numai 76% din fondurile alocate pentru 2008, pentru ca romanii au depus doar 30.466 de cereri de casare a masinilor, a declarat, pentru NewsIn, presedintele Administratiei Fondului de Mediu (AFM).

Numarul de masini schimbate in 2008 reprezinta, totusi, aproape dublul autoturismelor inlocuite in 2007 prin programul Rabla.

Pentru acest an, guvernul alocase 120 milioane lei pentru scoaterea din circulatie a 40.000 de autovehicule mai vechi de 12 ani, in cadrul programului "Rabla", dupa ce, in 2007, norma a fost de aproape 16.500 de masini.

"Desi in acest an perioada de derulare a programului a fost mai redusa, de circa 7 luni - deoarece programul Rabla a fost demarat cu intarziere - au fost date de aproape doua ori mai multe masini decat anul trecut. De altfel, se constata o crestere evidenta fata de programele anterioare", a declarat presedintele AFM, Mihai Toti.

In 2005 au fost date 14.607 masini, in 2006 - 15.110, in 2007 - 16.444, iar in acest an - 30.466, a precizat presedintele AFM.

"Ne asteptam la rezultate bune si in 2009, mai ales ca romanii vor beneficia de mai multe facilitati, inclusiv de marirea primei. Din statisticile pe care le avem, sunt inca foarte multe masini mai vechi de 12 ani", a mai spus Toti.

Programul Rabla va continua si anul viitor, dupa ce Guvernul Tariceanu a aprobat finantari pentru scoaterea din uz a 60.000 de autoturisme cu grad mare de poluare.

In plus, Executivul a decis majorarea primei de casare acordate prin acest program de la 3.000 la 3.800 lei. Ca urmare, suma totala alocata pentru realizarea programului in 2009 a crescut la 228 milioane lei, cea alocata initial fiind de 180 milioane lei.
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2100 :: 18.68MB