No SSO cookie

"Proiectul Geneva":Avangarda ofensivei Volvo

voteaza
(0/ 0)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Furisandu-ne in "castelul" Volvo, vom arunca o privire asupra "armei secrete" a razboinicilor suedezi.

 
 
Desi s-au prezentat foarte austeri, "spartani" la Salonul Auto de la Detroit de anul acesta, firma suedeza Volvo e decisa sa isi impresioneze publicul la Salonul de la Geneva organizat in martie, "punctul culminant" al primaverii in domeniul expozitiilor auto. Astfel, creatia "frankenstiniana" prezentata de catre Volvo in cadrul acestei "ceremonii prestigioase" il va reprezenta vehiculul XC60, "asul din maneca" firmei suedeze impotriva masinilor precum RDX, X3, EX 35 de la "jucatorii" rivali Acura, BMW si Infinitti. "Forta motrice", motorul din spatele noului CUV de la Volvo ramane inca de gasit, dar un candidat bun se dovedeste a fi S80-ul de 3.2 litri cu 6 cilindri in linie, insa si optiuniea 5 in linie ar putea sa "razbata la suprafata" ca o solutie viabila. Oricare s-ar dovedi a fi alegerea proiectantilor, un lucru ramane clar: micul CUV ni se va afisa in "ambele culori", tractiune fata si tractiune integrala, spectrul complet pentru necesitatile clientilor. Prospectul pe viitor al automobilului in urma prezentarii in cadrul Salonului de la Geneva, este ca acesta sa asalteze piata din Statele Unite ale Americii la inceputul anului 2009. Va avea oare noul "campion" Volvo puterea si anduranta de a sparge "randurile inamice" si de a se mentine deasupra concurentei in acest "sport sangeros" al faimei si al vanzarilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2958 :: 22.19MB