No SSO cookie

Senzatii off-road pentru pilotii inscrisi in Raliul Sibiului

voteaza
(5/ 2)
Senzatii off-road pentru pilotii inscrisi in Raliul Sibiului
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Sepp Wiegand, Mathieu Arzeno, Michael Burri si Dan Gartofan au schimbat, la shakedown, masina de curse cu prototipurile Ghe-O Motors.

 
 

Shakedown-ul, ultimul test inaintea startului in Raliul Sibiului Romania, a fost si ocazia perfecta pentru Sepp Wiegand, Mathieu Arzeno, Michael Burri si Dan Gartofan sa testeze cele trei prototipuri dezvoltate in Romania de Ghe-O Motors: Fighter, care dezvolta 275 CP, Protector, care dezvolta 550 CP, si Warrior cu motor de 630 CP.

Francezul Mathieu Arzeno a fost primul care a testat prototipurile romanesti pe un traseu de off-road. „Am fost impresionat de ce pot face aceste masini. Sincer, nu mi-a venit sa cred unde am ajuns. Am avut impresia ca ma voi rasturna de cateva ori, dar nu pot sa cred pe unde se pooate merge cu o astfel de masina”, a spus pilotul echipei Sainteloc.

Elvetianul Michael Burri, cel de-al doilea pilot al echipei Sainteloc, a schimbat si el modelul Peugeot 207 S2000 pentru un prototip Ghe-O Motors. „Nu as renunta la masina mea de raliuri, dar clar mi-ar placea sa am asa ceva acasa pentru distractia personala. Nu ma asteptam sa mai iesim din santurile in care am intrat si, recunosc, sunt impresionat”, a spus Burri, dupa testul cu prototipul Ghe-O Warrior.

Germanul Sepp Wiegand a fost clar cel mai incantat de experiena in off-road. Pilotul Skoda Germania si-a inceput cariera sportiva in cursele de motocross si enduro si a fost entuziasmat de prototipurile Ghe-O Motors. „Am participat la multe curse dificile de enduro, dar cu un astfel de prototip nu ai cum sa ramai blocat undeva. Warrior are un motor de 600 CP si un cuplu incredibil. A fost o experienta senzationala”, a spus si germanul.

Si Dan Gartofan a coborat din prototipul Ghe-O cu zambetul pe buze, fiind extrem de incantat de experienta inedita. „Sincer, sunt impresionat de ce se poate face intr-o competite de off-road si acum am un mare respect pentru pilotii din astfel de competitii. Este total diferit de raliuri, dar senzatia este incredibila, iar faptul ca astfel de prototipuri au fost dezvoltate in Romania este fantastic”, a spus si Dan Gartofan.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4044 :: 17.87MB