Raliul Tara Barsei Dunlop 2012 pare guvernat de cifra sapte- este cea de-a saptea etapa a CNRD, a ajuns la cea de-a saptea editie, iar sapte din cele opt probe speciale ale competitiei vor avea loc pe macadamul din padurile aflate in triunghiul Sacele-Predeal-Azuga.
Prima proba, Superspeciala Dunlop inseamna primii kilometri parcursi in regim de cursa pentru concurentii raliului,aceasta fiind programata, pe dealul Colinei, unde se afla campusul Universitar Brasov, o zona care are un potential ridicat de spectaculozitate pentru o proba de raliu, dar si numeroase posibilitati de vizionare, pentru spectatori. Speciala debuteaza pe inserat, la ora 20 :44, fiind un urmas al probelor de noapte care au facut de atatea ori deliciul publicului in raliurile organizate la Brasov. De altfel, PS 1, Superspeciala Dunlop este singura proba speciala ce are loc vineri, 7 septembrie, urmand ca a doua zi sa se desfasoare actiunea de pe specialele de macadam, prima dintre ele fiind programata la 10:23, Azuga- Predeal 1.
Peste 40 de echipaje si-au anuntat prezenta la aceasta etapa, lupta pentru titlu fiind tot mai ascutita, Raliul Tara Barsei Dunlop fiind penultima competitie din acest sezon. Lista de inscrieri debuteaza cu campionul en-titre, Valentin Porcisteanu, care este si recordman de victorii in acest raliu si se afla inca in carti pentru un al doilea titlu de campion. Principalul sau competitor este francezul Francois Delecour, proaspatul lider al clasamentului general, dupa victoria de la Arad, care e foarte aproape de a-si adauga in palmares si un titlu de campion national in Romania. Lupta pentru un loc pe podiumul sezonului este inca deschisa la toate clasele, dar si la juniori sau la echipe, semn ca vom avea parte de o competitie extrem de interesanta pentru punctele decisive.
Raliul Tara Barsei Dunlop, intrecere organizata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, este organizat cu sprijinul partenerului traditional- Primaria si Consiliul Local Brasov, si cu sustinerea primita din partea Primariei si a Consiliului Local Sacele, a Directiei Silvice Prahova – Ocol Azuga, Universitatii Transilvania din Brasov, a Brigazii Mobile de Jandarmi Brasov, Brigazii de Jandarmi Montani Sinaia, a Politiei rutiere Brasov si Azuga, a Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Brasov si a Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Prahova.
Parteneri: GOODYEAR DUNLOP TIRES ROMANIA este pentru al saselea an consecutiv principalul partener al competitiei, SUZUKI si Centrul Comercial Carrefour sunt parteneri oficiali, iar Hotel Ramada Brasov este gazda raliului.
Date tehnice raliu:
Lungime totala: 370.82 km
Numarul probelor special: 8
Lungimea totala a probelor special: 102.60 km
Procent PS din total: 27.67 %
Suprafata de rulare: Macadam
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!