59 de echipaje din 15 tari vor lua startul in acest sfarsit de saptamana la Raliul Sibiului, etapa a cincea a CNRD si etapa a opta a IRC, competitia autohtona devenind astfel unul din cele mai importante evenimente sportive din Romania.
Lista de start include nume importante din competitia interna si din IRC, ceea ce inseamna raliul va fi o adevarata disputa-spectacol intre cei mai titrati sportivi din cele doua campionate, disputa care se va derula pe parcursul a 12 probe special, care totalizeaza 200,20 km.
Raliul Sibiului se va desfasura în perioada 19-21 iulie 2012, pe o suprafata mixta de rulare, dar predominant va fi macadamul.
Cartierul general al raliului si parcul de service vor fi amplasate in Piata Mare, iar Startul festiv se va da joi 19 iulie, de la ora 21:00 din Piata
Mica. Echipajele vor parcurge 100 de kilometri de proba speciala in
fiecare zi, programul incepand in dupa-amiaza zilei de vineri la ora 14:31 cu prima din cele sapte probe ale zilei. Tot vineri va avea loc si Superspeciala I, de la ora 20:00 pe pista de rally cross, dupa care cele doua probe de noapte: Paltinis pe asfalt si Santa pe macadam. Sambata, actiunea incepe la ora 11:12, iar pilotii au de parcurs inca cinci probe
speciale, festivitatea de premiere fiind programata in jurul orei 19:00.
Raliul Sibiului 2012 este a cincea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop organizat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Primariei Municipiului Sibiu si al Consiliului Judetean Sibiu. Evenimentul este sustinut de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, partenerii etapei fiind Orange, BGS, Citroen si Ursus, pentru buna desfasurare a competitiei fiind implicate toate autoritatile locale din Sibiu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!