Echipajele Marco Tempestini/Dorin Pulpea, Simone Tempestini/Sergiu Itu, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, Dani Ungur/Toni Avram si Florinel Tincescu/Iulian Nicolaescu au fost prezentate in data de 19 martie 2013, in prezenta a numerosi invitati – vedete, parteneri si jurnalisti.
Marea noutate adusa de Napoca Rally Academy este modelul Skoda Fabia S2000 cu care va concura echipajul Marco Tempestini/Dorin Pulpea.
In Campionatul European de Raliuri Marco Tempestini va alerga cu Subaru Impreza R4. Dorin Pulpea va fi copilotul sau in ambele competitii.
Simone Tempestini va concura alaturi de Sergiu Itu pe un Subaru R4, in timp ce Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor concura cu modelul Mitsubishi Lancer EVO 9 la clasa 3.
Echipajul Daniel Ungur/Toni Avram va lua startul cu aceeasi masina, Mitsubishi EVO 6, la fel ca in 2012.
Echipajul Florinel Tincescu/Iulian Nicolaescu este dornic sa acumuleze cat mai multe puncte in clasamentul Cupei Dacia Logan, la clasa 9 si la Juniori.
Printre invitatii care au luat parte la evenimentul Napoca Rally Academy se numara Ana Maria Branza, campiona mondiala la scrima, Andreea si Cabral Ibacka, Cornel Ilie de la Vunk, Dj Rynno & Sylvia, Dj Hara si Rosario Internullo, dar si oficialii FRAS.
Pentru Napoca Rally Academy sezonul va incepe in acest weekend si va continua pana in data de 26 octombrie 2013 astfel:
- 21 – 23 martie 2013: Tess Rally Dunlop
- 12 – 13 aprilie 2013: Timis Rally
- 31 mai – 1 iunie 2013: Raliul Deltei
- 21 – 22 iunie 2013: Raliul Clujului
- 25 – 27 iulie 2013: Raliul Sibiului
- 23-24 august 2013: Raliul Aradului
- 13 – 14 septembrie 2013: Raliul Bacaului
- 4 – 5 octombrie 2013: Raliul Iasului
- 25 – 26 otombrie 2013: Raliul Harghitei
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!