No SSO cookie

Mihai Marinescu va pleca de pe patru in prima cursa de pe Red Bull Ring

voteaza
(0/ 0)
Mihai Marinescu va pleca de pe patru in prima cursa de pe Red Bull Ring
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tanarul pilot roman Mihai Marinescu va lua startul de pe locul patru in prima cursa de Formula 2 din Austria.

 
 

Pilotul roman de Formula 2 Mihai Marinescu va lua startul de pe pozitia a patra in prima cursa din Austria. Marinescu isi continua astfel evolutiile bune din antrenamentele de pe Red Bull Ring si are ocazia de a-si egala sau chiar bate cele mai bune performante din acest sezon.

Brasoveanul in varsta de 22 de ani, care ocupase locurile patru si doi in antrenamentele de vineri, a pornit furibund in sesiunea de calificari de sambata dimineata si a condus clasamentul timp de multa vreme. Totusi, acesta s-a vazut nevoit sa se recunoasca pana la urma invins de trei piloti, toti trei beneficiind de ''material de cursa'' mai valoros.

Ibericul Ramon Pineiro a fost cel mai rapid si va pleca din pole-position in cursa de sambata, in vreme ce pe doi si trei s-au clasat italianul Mirko Bortolotti si elvetianul Christopher Zanella, primii doi clasati in ierarhia generala a pilotilor. Marinescu a fost mai lent cu jumatate de secunda decat Pineiro si cu patru, respectiv trei zecimi de secunda decat ocupantii locurilor doi si trei.

Prima cursa de pe Red Bull Ring, care va reprezenta a 11-a etapa a campionatului 2011 de Formula 2, va avea loc sambata, incepand cu ora 14:45, urmand ca duminica sa se dispute o noua runda de calificari si o a doua cursa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1266 :: 22.19MB