Lista de start pentru editia din 2012 a Raliului Sibiului Romania este cea mai mare din istoria raliului. 61 de echipaje vor lua startul la prima editie a raliului ca etapa in Intercontinental Rally Challenge, printre vedete fiind inclusiv Andreas Mikkelsen, campionul en-titre din IRC. Norvegianul de 23 de ani este fara indoiala pilotul numarul 1 pe o lista de start impresionanta cu vedete internationale si locale.
Andreas Mikkelsen, pe o Skoda Fabia S2000, ii va avea de infruntat in lupta pentru victorie pe Sepp Wiegand, tanara speranta a Germaniei, care va concura tot pe o Skoda Fabia S2000, dar si pe francezul Mathieu Arzeno, protejatul lui Sebastien Loeb, pe un Peugeot 207 S2000, suedezul Patrik Flodin pe Ford Fiesta S2000, elvetianul Michael Burri, pe un Peugeot 207 S2000 si, desigur, francezul Francois Delecour, vicecampion mondial de raliuri, tot pe Puegeot 207 S2000. Delecour, un pilot care se lupta anul acesta si pentru titlul national, se afla la cea de-a doua participare in IRC din 2012.
Castigatorul Raliului Sibiului din 2011, Marco Tempestini, singurul pilot roman cu program complet in IRC, va renunta la lupta din IRC Production Cup, si va lua startul cu o Skoda Fabia S2000 in aceasta cursa. Pe acelasi model va lua startul si Dan Gartofan. Lista pilotilor care vor pilota modele S2000 este completata de finlandezul Kristian Sohlberg, care revine in activitate dupa o pauza de un an de zile. Pentru Sohlberg aceasta este prima participare in IRC anul acesta.
In IRC Production Cup se anunta o lupta interesanta intre Andreas Aigner, liderul acestui clasament, germanul Hermann Gassner, slovenul Asja Zupanc, ukraineanul Pushkar Vitalyi, dar si Csaba Spitzmuller, Vali Porcisteanu, Gergo Szabo, Bogdan Marisca, Edwin Keleti si Rares Tomita, pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop. Cel mai tanar pilot din IRC Production Cup va fi Simone Tempestini, 17 ani si 11 luni, care concureaza pe Subaru Impreza N15.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!