Marco Tempestini si Dorin Pulpea raman, dupa Turul Corsicii, cu 18 puncte in clasamentul general al IRC Production Cup si, chiar daca au abandonat in acesta etapa, isi pastreaza sansele la un loc pe podium la finalul sezonului 2012. „Pentru noi s-a terminat totul. De fapt, nici nu a inceput bine. Imi pare rau pentru ca imi plac foarte tare probele de aici. Poate ne vom intoarce anul viitor”, a spus Marco Tempestini, dupa abandonul din Turul Corsicii.
Problemele pentru echipajul Napoca Rally Academy au inceput inca din shakedown. Marco Tempestini nu a gasit un set-up potrivit pentru specialele de pe insula si, in plus, nici amortizoarele noi pentru R4 nu au ajuns la timp. „Mi-a fost frica, dupa shakedown, ca problemele de set-up puteau fi din electronica diferentialului central. In raliu am avut confirmarea. Computerul a luat-o razna si masina avea un comportament nebun. O data era subviratoare, apoi se misca pe franare, apoi supravira. Pe specialele din Corsica exista riscul sa ajungem oricand intr-o prapastie. Am decis sa ne oprim inainte de PS 3, cea mai murdara si denivelata din prima zi, pentru ca era mult prea riscant si nu aveam nimic de castigat”, a spus Marco Tempestini.
Pentru Marco Tempestini si Dorin Pulpea programul competitional continua cu testele pentru Raliul Bacaului, programate saptamana viitoare. Urmatoarea provocare din Intercontinental Rally Challenge este Raliul Targo Florio, etapa care a inlocuit Mecsek Rally. Avand originile in legendara cursa rutiera castigata, printre altii, de Stirling Moss, Targa Florio – Raliul International al Siciliei se va desfasura in perioada 14 – 16 iunie si va avea 170 kilometri de probe speciale pe asfalt.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!