No SSO cookie

Dacia Duster intra in offroad-ul adevarat!

voteaza
(0/ 0)
Dacia Duster intra in offroad-ul adevarat!
MotorSport Romania · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Angajatii GrupuluI Renault Romania concureaza pe Dacia Duster in Campionatul National de Offroad 2012.

 
 

Mai multe echipaje din cadrul Grupului Renault vor participa la Campionatul National de Offroad de anul acesta cu vehicule Dacia Duster. Atat pilotii, cat si copilotii si asistentii tehnici sunt angajati ai Grupului Renault in Romania pasionati de inginerie si offroad, care s-au reunit in 2010 intr-o asociatie de profil numita Duster 4x4 Everyone, in urma participarii la competitia Transilvania Adventure Trophy.
Misiunile Asociatiei Duster 4x4 Everyone sunt promovarea capacitatilor 4x4 ale vehiculului Dacia Duster, depasirea provocarilor sau limitelor personale datorita spiritului de echipa, respectarea si protejarea naturii in timpul oricarei incursiuni cu masinile in mediul natural, pe trasee offroad.

Provocarea de anul acesta este incheierea tuturor etapelor din Campionat, oferind sansa participarii la concurs unui numar cat mai mare de membri ai Asociatiei Duster 4x4 Everyone.
Desi echipajele Duster 4x4 Everyone vor participa la fiecare etapa a Campionatului de anul acesta, ele nu vor puncta in clasamentul general, deoarece perechile pilot-copilot nu vor fi aceleasi pe parcursul tuturor competitiilor. Obiectivul lor este incheierea curselor in conditii de siguranta, situandu-se pe pozitii onorabile in clasamentele locale, tinand cont de conditiile de vreme foarte schimbatoare si adesea nefavorabile.

Cele doua vehicule Dacia Duster care participa in Campionat sunt modele de serie cu tractiune integrala, foarte putin modificate pentru a putea infrunta trasee offroad cu un nivel de dificultate peste medie. Ambele sunt echipate cu motorul 1.5 dCI 110 CP, dar au primit in plus un diferential cu alunecare limitata, puntea spate a fost usor inaltata, iar la interior au fost adaugate structuri metalice pentru protectia echipajelor (rollcage) si centuri de siguranta cu prindere in patru puncte. Fiecare masina a fost dotata cu un troliu, instrumente de masura a distantelor parcurse si statii radio.

Campionatul National de Offroad de anul acesta numara 7 etape nationale si o etapa internationala (Transilvania Adventure Trophy). Vineri, 18 mai, concursul a debutat la Iasi, cu doua zile de competitie, care se vor incheia cu o proba de Trial duminica, 20 mai. In aceasta prima cursa vor concura la categoria „Standard” doua versiuni Dacia Duster conduse de pilotii Dragos Ciocarlan (din partea Renault Commercial Roumanie) si Lucian Nistor (Renault Technologie Roumanie). Acestia vor fi sustinuti pe traseu de copilotii Mihai Petcu (Renault Technologie Roumanie) si Mihai Ursu (Automobile Dacia), dar si de Adrian Sambeanu, in calitate de asistent tehnic (angajat Renault Commercial Roumanie).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de kenzo

daca vreti mai multe vanzari faceti mai multe test drivere in care sa cuprinda materiale promotionale gen marca dacia(tricouri ,brelocuri concursuri cu premii si multe altele caravane in toate orasele,exact asa fac francejii si germanii ,luati exemple de la straini si aplicatile la noi numai asa va veti putea impune mai ales acum ca piata auto de masini noi a scazut vertiginos pana la 18 % ba chiar mai mult

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2885 :: 22.2MB