După două etape în care s-au doborât consecutiv recordurile de participare la o etapă de karting disputată pe teritoriul ţării noastre, etapa a treia a actualului Campionat Naţional de Karting DUNLOP 2012 îşi aşteaptă paticipanţii în perioada 7-8 iulie pe circuitul Selena din Bacău.
Cu excepţia claselor KF3 şi ROTAX unde lideri la zi ai clasamentului general, Anton Bianca şi Vonica Daniel, conduc detaşat cu 82 şi respectiv 81 de puncte, podiumurile generale ale tuturor celorlalte clase rămân extrem de disputate. Astfel locurile doi şi trei la PUFO se dispută între Naghen Şerban, Chiorean Tudor şi Bota Marco. La MINI, Anton Eduard rămâne lider detaşat al clasei, dar locul trei umează să fie din nou disputat între Unguru Cristian şi Condrea Cosmin.
Lupta cea mai strânsă se dă la clasa KID KART unde ocupanţii primelor trei locuri, Onoaie Răzvan, Crăciun Andrei şi Manolache Ştefan, sunt despărţiţi de doar 4 puncte şi respectiv un punct.
La N100, piloţii Dudaşu Mihai şi Denes Leo Huba îşi vor disputa şi la Bacău prima poziţie, în timp ce la KZ2 lupta se va da între Campagnoni Nazareno şi recent sositul Dugăeşescu David. La KF2, scorul este strâns între Baldovin Alexandra, care ocupă acum a doua poziţie a clasamentului la general, şi Iorgulescu Tiberiu, aflat la numai 1 punct în spatele ei.
Dunlop, partenerul tradiţional al FRAS va oferi câte un set de anvelope pentru cei mai buni trei sportivi de la fiecare din clasele KZ şi Mini, dar şi pentru ocupantul primului loc de la fiecare din clasele N-100, KF3, KF2 şi Rotax.
Campionatul Naţional de Karting Dunlop 2012 este organizat de FRAS cu sprijinul DUNLOP. Următoarea etapă a CNKD 2012 va avea loc în luna august la Bucureşti.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!