No SSO cookie

BCR Leasing Rally Team mizeaza pe stabilitate si constanta

voteaza
(0/ 0)
BCR Leasing Rally Team mizeaza pe stabilitate si constanta
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Deşi se anunţa o cursă complexă, echipajele BCR Leasing Rally Team au abordat etapa de la Cluj cu aceeaşi încredere, dată de rezultatele obţinute în primele trei etape ale campionatului, în urma cărora BCR Leasing Rally Team se afla pe locul întâi în clasamentul echipelor.

 
 

Transilvania Rally - desfăşurat în perioada 21-23 iunie 2012, pe o suprafaţă mixtă de rulare – s-a dovedit a fi un raliu dicifil, cele 10 probe speciale, cu o lungime de 124,65 km fiind extrem de solicitante, cu viteze de rulare foarte mari şi o competiţie strânsă.

Valentin Porcişteanu, câştigătorul de anul trecut al etapei de la Cluj, a luat startul cu gândul victoriei şi al păstrării locului întâi la general. „Am venit la Cluj cu gândul de a ne păstra poziţia de lider al clasamentului general, prin obţinerea unui loc cât mai sus pe podiumul final al cursei. Odată cu această etapă am revenit la comenzile Mitsubishi-ului Evo X R4, cu care am câştigat primele două etape ale sezonului, toate fiind <în grafic> datorită echipei de asistenţă Colina Motorsport. Prima zi nu a început aşa cum ne aşteptam, ritmul pe care l-am avut pe porţiunea de macadam fiind unul mult prea precaut şi din cauza asta am fost imediat penalizaţi. La a doua parcurgere a specialei, pe timp de noapte, lucrurile s-au înrăutăţit din cauza farurilor suplimentare care nu luminau bine (nu erau destul de puternice) şi după prima zi ne-am <trezit> pe locul 5, la secunde bune în spatele liderului. A urmat ziua secundă, unde am început o luptă nebună de recuperare şi probă după probă am tot scăzut din ecartul faţă de prima poziţie. Ritmul impus de Csaba Spitzmuller a fost unul extrem de alert, pentru care nu putem decât să-l felicităm şi ne bucurăm că pe câteva probe am avut nişte timpi extrem de apropiaţi! Finalul raliului ne-a găsit pe poziţia a treia, rezultat care, doar pentru un punct, ne <aruncă> pe poziţia secundă a clasamentului general provizoriu după patru etape. Acum ne gândim deja la următoarea etapă de la Sibiu, etapă înscrisă şi în IRC, unde rezultatul va fi extrem de important în economia clasamentului (punctajul fiind x1,5) şi după această cursă vom vedea cine este principalul favorit la câştigarea titlului în 2012.” – Valentin Porcişteanu

Edwin Keleti, deşi a încheiat prima zi pe locul 4 la general, a fost nevoit să încheie cursa odată cu prima probă a zilei de sâmbătă, din cauza unei planetare care a cedat. „A fost un raliu extrem de tehnic şi frumos, cu un traseu care te solicită la maximum în fiecare zecime de secundă! Proba specială mixtă, a cărei parte de macadam s-a parcurs pe slick-uri a fost senzaţională, iar anvelopele Pirelli de asfalt s-au comportat extrem de bine şi pe această suprafaţă alunecoasă. După o evoluţie foarte promiţătoare în prima zi, o planetară a cedat încă de pe prima probă, astfel că aventura de acasă s-a încheiat prematur. Felicitări colegilor noştri care au terminat cursa!"

Alex Filip a obţinut poziţia secundă la clasă şi locul trei la 2 Roţi Motrice, conducând detaşat în lupta pentru titlu la clasa 5. „Am plecat spre Cluj cu gândul la victorie, însă din păcate prima probă a cursei nu a fost chiar în favoarea îndeplinirii obiectivului nostru. Adversarii noştri au fost foarte rapizi în prima zi de concurs, aşa încât a fost aproape imposibil să recuperăm diferenţa de timp până la finalul cursei. Noi am încercat, însă George Grigorescu - campionul en-titre al categoriei 2RM - a fost extrem de rapid. Cu toate acestea, ne-am simţit foarte bine pe probele de la Cluj şi am încercat să delectăm publicul numeros cu o evoluţie pe măsura aşteptărilor acestora. Acum ne pregătim pentru Raliul Sibiului, cel mai important eveniment raliistic din ţara noastră.” – Alex Filip

Bogdan Năstase este în continuare pe podiumul clasei 9, după patru etape disputate. „Etapa de la Cluj a fost una destul de dificilă pentru noi. Nefiind într-o formă foarte bună, prima zi s-a încheiat pe o poziţie nu tocmai dorită – locul 10 – lucru care ne-a distanţat de podium. Cea de-a doua zi, deşi am încercat să recuperăm cât mai mult, am reuşit doar o poziţie 4 în clasamentul final al Cupei. Aşteptăm cu nerăbdare Sibiul, etapa unde sperăm o performanţă mai înaltă, comparativ cu cea actuală.” – Bogdan Năstase

Alexandru Piţigoi a concluzionat astfel referitor la evoluţia echipajelor BCR Leasing Rally Team la Transilvania Rally - „Rezultatele obţinute la Cluj nu sunt cele pe care ni le doream. Îmi pare rău pentru Edi, care începuse cursa foarte bine şi avea toate premisele obţinerii unui loc secund la clasa 3. Ne vom asigura că problema pe care a avut-o Vali, cu lămpile, pe proba de noapte, nu se va mai repeta la Sibiu. Consider că stabilitatea şi constanţa sunt cheia pentru păstrarea locului întâi la echipe şi, cum până acum am dovedit aceste calităţi, încercăm să ne menţinem pe aceeaşi poziţie.”

“Mă bucur că BCR Leasing Rally Team este în continuare pe locul întâi, dupa patru etape. Este adevărat că Transilvania Rally nu a adus echipajelor noastre satisfacţia pe care o aşteptau, însă fiecare astfel de experienţă este menită să stimuleze ambiţia şi tenacitatea lor. Transilvania Rally a fost o etapă provocatoare pentru piloţii noştri. Sunt convins că fiecare echipaj a tras propriile concluzii şi că la Sibiu vor da tot ce este mai bun”. - a declarat Bogdan Speteanu, Director General BCR Leasing

Următoarea etapă a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2012 va avea loc la Sibiu, în perioada 20-22 iulie 2012. Începând cu sezonul 2012, Raliul Sibiului face parte din calendarul Intercontinental Rally Challenge.

Clasament general FIA – CNR-Dunlop 2012, Transilvania Rally

Poziţia la general

Echipaj

Automobil

Clasa

Poziţia la clasă

Timp realizat

Ecart faţă de 1

1.

Csaba Spitzmuller / Tamas Szoke

Mitsubishi EVO 10 R4

 

2

1

01:05:00,9

115,03 km/h

 

2.

Bogdan Marişca / Sebastian Itu

Mitsubishi EVO

 

3

1

01:05:20,1

00:19,2

3.

 

Valentin Porcişteanu / Dan Dobre

Mitsubishi EVO 10 R4

2

2

01:05:49,2

00:48,3

4.

 

Dan Gârtofan / Adrian Berghea

Skoda Fabia S2000

 

2

3

01:06:06,0

01:05,1

5.

 

Gergo Szabo / Karoly Borbely

Mitsubishi EVO 10 R4

 

2

4

01:06:07,8

01:06,9

6.

Francois Delecour / Dominique Savignoni

Renault Megane RS N4

3

2

01:07:51,1

02:50,2

 

7.

George Grigorescu / Adrian Temeş

 

Renault Clio R3 Maxi

5

1

01:10:22,5

05:21,6

8.

Alexandru Filip / Bogdan Iancu

Renault Clio R3 Maxi EVO

5

2

01:10:41,9

05:41,0

9

.

Horaţiu Savu / Victor Mihăilescu

 

Mitsubishi EVO 9

3

3

01:12:30,2

07:29,3

10.

Norbert Bereczki / Laszlo Kozma

Citroen C2R2 Max

 

6

1

01:16:24,8

11:23,9

 

Clasament general FIA după trei etape:

  1. Csaba Spitzmuller  / Tamas Szoke  – Mitsubishi Lancer EVO 10 – 76 puncte
  2. 2. Valentin Porcişteanu / Dan Dobre – Mitsubishi Lancer EVO 10 – 75 puncte
  3. Dan Gârtofan / Eugen Rotaru – Skoda Fabia S2000 – 51 puncte
  4. Francois Delecour  / Dominique Savignoni  – Renault Megane RS N4 – 43 puncte
  5. Gergo Szabo / Karoly Borbely – Mitsubishi Lancer EVO 10 – 40 puncte

Clasament echipe după patru etape:

  1. 1. BCR Leasing Rally Team – 241 puncte
  2. ESD Rally Team – 204 puncte
  3. Napoca Rally Academy – 202 puncte
  4. Jack Daniel’s Rally Team – 160 puncte
  5. SRC Rally Team – 97 puncte

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1737 :: 17.81MB